N. COŞKUN, "Postmodern Sanat Eğitimi Anlayışına Dayalı Öznel Tarih Projesine İlişkin Öğrenci Görüşleri," THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH , vol.9, no.44, pp.873-896, 2016
COŞKUN, N. 2016. Postmodern Sanat Eğitimi Anlayışına Dayalı Öznel Tarih Projesine İlişkin Öğrenci Görüşleri. THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH , vol.9, no.44 , 873-896.
COŞKUN, N., (2016). Postmodern Sanat Eğitimi Anlayışına Dayalı Öznel Tarih Projesine İlişkin Öğrenci Görüşleri. THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH , vol.9, no.44, 873-896.
COŞKUN, NECLA. "Postmodern Sanat Eğitimi Anlayışına Dayalı Öznel Tarih Projesine İlişkin Öğrenci Görüşleri," THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH , vol.9, no.44, 873-896, 2016
COŞKUN, NECLA. "Postmodern Sanat Eğitimi Anlayışına Dayalı Öznel Tarih Projesine İlişkin Öğrenci Görüşleri." THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH , vol.9, no.44, pp.873-896, 2016
COŞKUN, N. (2016) . "Postmodern Sanat Eğitimi Anlayışına Dayalı Öznel Tarih Projesine İlişkin Öğrenci Görüşleri." THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH , vol.9, no.44, pp.873-896.
@article{article, author={NECLA COŞKUN}, title={Postmodern Sanat Eğitimi Anlayışına Dayalı Öznel Tarih Projesine İlişkin Öğrenci Görüşleri}, journal={THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH}, year=2016, pages={873-896} }