A. Lujja And F. Z. Özata, "The Consequences of Consumer Engagement in Social Networking Sites," İşletme ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi , vol.8, no.2, pp.275-291, 2017
Lujja, A. And Özata, F. Z. 2017. The Consequences of Consumer Engagement in Social Networking Sites. İşletme ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi , vol.8, no.2 , 275-291.
Lujja, A., & Özata, F. Z., (2017). The Consequences of Consumer Engagement in Social Networking Sites. İşletme ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi , vol.8, no.2, 275-291.
Lujja, Abubakar, And FATMA ZEYNEP ÖZATA. "The Consequences of Consumer Engagement in Social Networking Sites," İşletme ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi , vol.8, no.2, 275-291, 2017
Lujja, Abubakar And Özata, FATMA Z. . "The Consequences of Consumer Engagement in Social Networking Sites." İşletme ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi , vol.8, no.2, pp.275-291, 2017
Lujja, A. And Özata, F. Z. (2017) . "The Consequences of Consumer Engagement in Social Networking Sites." İşletme ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi , vol.8, no.2, pp.275-291.
@article{article, author={Abubakar Lujja And author={FATMA ZEYNEP ÖZATA}, title={The Consequences of Consumer Engagement in Social Networking Sites}, journal={İşletme ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi}, year=2017, pages={275-291} }