Ş. D. BOYACI And M. GÜNER, "Türkçe Dersinde Teknolojik Otantik Ortamın Kullanılmasına Dair Öğrenci ve Öğretmen Görüşleri," Anadolu Journal of Educational Sciences International , vol.7, no.1, pp.35-71, 2017
BOYACI, Ş. D. And GÜNER, M. 2017. Türkçe Dersinde Teknolojik Otantik Ortamın Kullanılmasına Dair Öğrenci ve Öğretmen Görüşleri. Anadolu Journal of Educational Sciences International , vol.7, no.1 , 35-71.
BOYACI, Ş. D., & GÜNER, M., (2017). Türkçe Dersinde Teknolojik Otantik Ortamın Kullanılmasına Dair Öğrenci ve Öğretmen Görüşleri. Anadolu Journal of Educational Sciences International , vol.7, no.1, 35-71.
BOYACI, ŞERİFE, And MEDİHA GÜNER ÖZER. "Türkçe Dersinde Teknolojik Otantik Ortamın Kullanılmasına Dair Öğrenci ve Öğretmen Görüşleri," Anadolu Journal of Educational Sciences International , vol.7, no.1, 35-71, 2017
BOYACI, ŞERİFE D. And GÜNER, MEDİHA G. . "Türkçe Dersinde Teknolojik Otantik Ortamın Kullanılmasına Dair Öğrenci ve Öğretmen Görüşleri." Anadolu Journal of Educational Sciences International , vol.7, no.1, pp.35-71, 2017
BOYACI, Ş. D. And GÜNER, M. (2017) . "Türkçe Dersinde Teknolojik Otantik Ortamın Kullanılmasına Dair Öğrenci ve Öğretmen Görüşleri." Anadolu Journal of Educational Sciences International , vol.7, no.1, pp.35-71.
@article{article, author={ŞERİFE DİLEK BOYACI And author={MEDİHA GÜNER ÖZER}, title={Türkçe Dersinde Teknolojik Otantik Ortamın Kullanılmasına Dair Öğrenci ve Öğretmen Görüşleri}, journal={Anadolu Journal of Educational Sciences International}, year=2017, pages={35-71} }