S. Yücel, "CONSUMER SHACKLING in DIGITAL MARKETING: LEGAL and ETHICAL APPROACHES," 6. Uluslararası Sosyal ve Beşeri Bilimler Kongresi , Adana, Turkey, pp.25-26, 2025
Yücel, S. 2025. CONSUMER SHACKLING in DIGITAL MARKETING: LEGAL and ETHICAL APPROACHES. 6. Uluslararası Sosyal ve Beşeri Bilimler Kongresi , (Adana, Turkey), 25-26.
Yücel, S., (2025). CONSUMER SHACKLING in DIGITAL MARKETING: LEGAL and ETHICAL APPROACHES . 6. Uluslararası Sosyal ve Beşeri Bilimler Kongresi (pp.25-26). Adana, Turkey
Yücel, SEVTAP. "CONSUMER SHACKLING in DIGITAL MARKETING: LEGAL and ETHICAL APPROACHES," 6. Uluslararası Sosyal ve Beşeri Bilimler Kongresi, Adana, Turkey, 2025
Yücel, SEVTAP. "CONSUMER SHACKLING in DIGITAL MARKETING: LEGAL and ETHICAL APPROACHES." 6. Uluslararası Sosyal ve Beşeri Bilimler Kongresi , Adana, Turkey, pp.25-26, 2025
Yücel, S. (2025) . "CONSUMER SHACKLING in DIGITAL MARKETING: LEGAL and ETHICAL APPROACHES." 6. Uluslararası Sosyal ve Beşeri Bilimler Kongresi , Adana, Turkey, pp.25-26.
@conferencepaper{conferencepaper, author={SEVTAP YÜCEL}, title={CONSUMER SHACKLING in DIGITAL MARKETING: LEGAL and ETHICAL APPROACHES}, congress name={6. Uluslararası Sosyal ve Beşeri Bilimler Kongresi}, city={Adana}, country={Turkey}, year={2025}, pages={25-26} }