Atıf Formatları
DİJİTAL PAZARLAMADA TÜKETİCİ KELEPÇELENMESİ: HUKUKİ ve ETİK YAKLAŞIMLAR
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

S. Yücel, "CONSUMER SHACKLING in DIGITAL MARKETING: LEGAL and ETHICAL APPROACHES," 6. Uluslararası Sosyal ve Beşeri Bilimler Kongresi , Adana, Turkey, pp.25-26, 2025

Yücel, S. 2025. CONSUMER SHACKLING in DIGITAL MARKETING: LEGAL and ETHICAL APPROACHES. 6. Uluslararası Sosyal ve Beşeri Bilimler Kongresi , (Adana, Turkey), 25-26.

Yücel, S., (2025). CONSUMER SHACKLING in DIGITAL MARKETING: LEGAL and ETHICAL APPROACHES . 6. Uluslararası Sosyal ve Beşeri Bilimler Kongresi (pp.25-26). Adana, Turkey

Yücel, SEVTAP. "CONSUMER SHACKLING in DIGITAL MARKETING: LEGAL and ETHICAL APPROACHES," 6. Uluslararası Sosyal ve Beşeri Bilimler Kongresi, Adana, Turkey, 2025

Yücel, SEVTAP. "CONSUMER SHACKLING in DIGITAL MARKETING: LEGAL and ETHICAL APPROACHES." 6. Uluslararası Sosyal ve Beşeri Bilimler Kongresi , Adana, Turkey, pp.25-26, 2025

Yücel, S. (2025) . "CONSUMER SHACKLING in DIGITAL MARKETING: LEGAL and ETHICAL APPROACHES." 6. Uluslararası Sosyal ve Beşeri Bilimler Kongresi , Adana, Turkey, pp.25-26.

@conferencepaper{conferencepaper, author={SEVTAP YÜCEL}, title={CONSUMER SHACKLING in DIGITAL MARKETING: LEGAL and ETHICAL APPROACHES}, congress name={6. Uluslararası Sosyal ve Beşeri Bilimler Kongresi}, city={Adana}, country={Turkey}, year={2025}, pages={25-26} }