S. A. ÖZTÜRK Et Al. , "BİLMEK Mİ SEVMEK Mİ? BİLİŞSEL VE DUYGUSAL ÜLKE İMAJININ ÜRÜN İMAJI VE SATIN ALMA NİYETİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ ÜZERİNE KÜLTÜRLER ARASI BİR ÇALIŞMA," Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.10, no.19, pp.79-102, 2017
ÖZTÜRK, S. A. Et Al. 2017. BİLMEK Mİ SEVMEK Mİ? BİLİŞSEL VE DUYGUSAL ÜLKE İMAJININ ÜRÜN İMAJI VE SATIN ALMA NİYETİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ ÜZERİNE KÜLTÜRLER ARASI BİR ÇALIŞMA. Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.10, no.19 , 79-102.
ÖZTÜRK, S. A., DOĞAN ÇİFCİ, S., Abbas, M., ÖGEL, S., & Gümüş, C., (2017). BİLMEK Mİ SEVMEK Mİ? BİLİŞSEL VE DUYGUSAL ÜLKE İMAJININ ÜRÜN İMAJI VE SATIN ALMA NİYETİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ ÜZERİNE KÜLTÜRLER ARASI BİR ÇALIŞMA. Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.10, no.19, 79-102.
ÖZTÜRK, SEVGİ Et Al. "BİLMEK Mİ SEVMEK Mİ? BİLİŞSEL VE DUYGUSAL ÜLKE İMAJININ ÜRÜN İMAJI VE SATIN ALMA NİYETİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ ÜZERİNE KÜLTÜRLER ARASI BİR ÇALIŞMA," Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.10, no.19, 79-102, 2017
ÖZTÜRK, SEVGİ A. Et Al. "BİLMEK Mİ SEVMEK Mİ? BİLİŞSEL VE DUYGUSAL ÜLKE İMAJININ ÜRÜN İMAJI VE SATIN ALMA NİYETİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ ÜZERİNE KÜLTÜRLER ARASI BİR ÇALIŞMA." Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.10, no.19, pp.79-102, 2017
ÖZTÜRK, S. A. Et Al. (2017) . "BİLMEK Mİ SEVMEK Mİ? BİLİŞSEL VE DUYGUSAL ÜLKE İMAJININ ÜRÜN İMAJI VE SATIN ALMA NİYETİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ ÜZERİNE KÜLTÜRLER ARASI BİR ÇALIŞMA." Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.10, no.19, pp.79-102.
@article{article, author={SEVGİ AYŞE ÖZTÜRK Et Al. }, title={BİLMEK Mİ SEVMEK Mİ? BİLİŞSEL VE DUYGUSAL ÜLKE İMAJININ ÜRÜN İMAJI VE SATIN ALMA NİYETİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ ÜZERİNE KÜLTÜRLER ARASI BİR ÇALIŞMA}, journal={Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi}, year=2017, pages={79-102} }