V. Ekergil And N. F. Ersoy, "B2B Endüstriyel Pazarlar İçin Anahtar Müşteri Yönetimine İlişkin Müşteri Yaşam Boyu Değerinin Hesaplanmasında Muhasebe ve Pazarlamanın Rolü," İşletme ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi , vol.7, no.4, pp.159, 2016
Ekergil, V. And Ersoy, N. F. 2016. B2B Endüstriyel Pazarlar İçin Anahtar Müşteri Yönetimine İlişkin Müşteri Yaşam Boyu Değerinin Hesaplanmasında Muhasebe ve Pazarlamanın Rolü. İşletme ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi , vol.7, no.4 , 159.
Ekergil, V., & Ersoy, N. F., (2016). B2B Endüstriyel Pazarlar İçin Anahtar Müşteri Yönetimine İlişkin Müşteri Yaşam Boyu Değerinin Hesaplanmasında Muhasebe ve Pazarlamanın Rolü. İşletme ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi , vol.7, no.4, 159.
Ekergil, VEDAT, And NEZİHE FİGEN ERSOY ARCA. "B2B Endüstriyel Pazarlar İçin Anahtar Müşteri Yönetimine İlişkin Müşteri Yaşam Boyu Değerinin Hesaplanmasında Muhasebe ve Pazarlamanın Rolü," İşletme ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi , vol.7, no.4, 159, 2016
Ekergil, VEDAT And Ersoy, NEZİHE F. . "B2B Endüstriyel Pazarlar İçin Anahtar Müşteri Yönetimine İlişkin Müşteri Yaşam Boyu Değerinin Hesaplanmasında Muhasebe ve Pazarlamanın Rolü." İşletme ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi , vol.7, no.4, pp.159, 2016
Ekergil, V. And Ersoy, N. F. (2016) . "B2B Endüstriyel Pazarlar İçin Anahtar Müşteri Yönetimine İlişkin Müşteri Yaşam Boyu Değerinin Hesaplanmasında Muhasebe ve Pazarlamanın Rolü." İşletme ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi , vol.7, no.4, p.159.
@article{article, author={VEDAT EKERGİL And author={NEZİHE FİGEN ERSOY ARCA}, title={B2B Endüstriyel Pazarlar İçin Anahtar Müşteri Yönetimine İlişkin Müşteri Yaşam Boyu Değerinin Hesaplanmasında Muhasebe ve Pazarlamanın Rolü}, journal={İşletme ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi}, year=2016, pages={159} }