Y. Z. C. UĞURHAN, "Dijital Reklamlar ve Çevrimiçi Mahremiyet: Psikolojik Tepki Teorisi Açısından Bir Değerlendirme," In Dijitalleşme Ekseninde İletişim, Kültür ve Medya , Literatürk, 2021, pp.277-292.
UĞURHAN, Y. Z. C. Dijital Reklamlar ve Çevrimiçi Mahremiyet: Psikolojik Tepki Teorisi Açısından Bir Değerlendirme. 2021. In Dijitalleşme Ekseninde İletişim, Kültür ve Medya , Literatürk, 277-292.
UĞURHAN, Y. Z. C., (2021). Dijital Reklamlar ve Çevrimiçi Mahremiyet: Psikolojik Tepki Teorisi Açısından Bir Değerlendirme. Dijitalleşme Ekseninde İletişim, Kültür ve Medya (pp.277-292), Literatürk.
UĞURHAN, YUSUF. "Dijital Reklamlar ve Çevrimiçi Mahremiyet: Psikolojik Tepki Teorisi Açısından Bir Değerlendirme." In Dijitalleşme Ekseninde İletişim, Kültür ve Medya , 277-292. Literatürk, 2021
UĞURHAN, YUSUF Z. . "Dijital Reklamlar ve Çevrimiçi Mahremiyet: Psikolojik Tepki Teorisi Açısından Bir Değerlendirme." Dijitalleşme Ekseninde İletişim, Kültür ve Medya , Literatürk, 2021, pp.277-292.
UĞURHAN, Y. Z. C. (2021) "Dijital Reklamlar ve Çevrimiçi Mahremiyet: Psikolojik Tepki Teorisi Açısından Bir Değerlendirme", Dijitalleşme Ekseninde İletişim, Kültür ve Medya . Literatürk.
@bookchapter{bookchapter, author ={YUSUF ZAFER CAN UĞURHAN}, chaptertitle={Dijital Reklamlar ve Çevrimiçi Mahremiyet: Psikolojik Tepki Teorisi Açısından Bir Değerlendirme}, booktitle={ Dijitalleşme Ekseninde İletişim, Kültür ve Medya}, publisher={Literatürk}, city={},year={2021} }