D. BAL And S. BAYÇU, "Değişen Tüketici Davranışları ve Sürdürülebilirlik: Sürdürülebilir Tüketici Davranışını Arttırmaya Yönelik Öneriler," In Reklam ve Halkla İlişkiler Çalışmaları , Ankara: Nobel Yayınları, 2022, pp.93-122.
BAL, D. And BAYÇU, S. Değişen Tüketici Davranışları ve Sürdürülebilirlik: Sürdürülebilir Tüketici Davranışını Arttırmaya Yönelik Öneriler. 2022. In Reklam ve Halkla İlişkiler Çalışmaları , Nobel Yayınları, Ankara, 93-122.
BAL, D., & BAYÇU, S., (2022). Değişen Tüketici Davranışları ve Sürdürülebilirlik: Sürdürülebilir Tüketici Davranışını Arttırmaya Yönelik Öneriler. Reklam ve Halkla İlişkiler Çalışmaları (pp.93-122), Ankara: Nobel Yayınları.
BAL, DÖNDÜ, And SEVİL BAYÇU. "Değişen Tüketici Davranışları ve Sürdürülebilirlik: Sürdürülebilir Tüketici Davranışını Arttırmaya Yönelik Öneriler." In Reklam ve Halkla İlişkiler Çalışmaları , 93-122. Ankara: Nobel Yayınları, 2022
BAL, DÖNDÜ And BAYÇU, SEVİL. "Değişen Tüketici Davranışları ve Sürdürülebilirlik: Sürdürülebilir Tüketici Davranışını Arttırmaya Yönelik Öneriler." Reklam ve Halkla İlişkiler Çalışmaları , Nobel Yayınları, 2022, pp.93-122.
BAL, D. And BAYÇU, S. (2022) "Değişen Tüketici Davranışları ve Sürdürülebilirlik: Sürdürülebilir Tüketici Davranışını Arttırmaya Yönelik Öneriler", Reklam ve Halkla İlişkiler Çalışmaları . Ankara: Nobel Yayınları.
@bookchapter{bookchapter, author ={DÖNDÜ BAL And author ={SEVİL BAYÇU}, chaptertitle={Değişen Tüketici Davranışları ve Sürdürülebilirlik: Sürdürülebilir Tüketici Davranışını Arttırmaya Yönelik Öneriler}, booktitle={ Reklam ve Halkla İlişkiler Çalışmaları}, publisher={Nobel Yayınları}, city={Ankara},year={2022} }