S. ODLUYURT Et Al. , "Otizmli Çocuklara Doğrudan ve Video Modelle Birlikte Sunulan PECS UygulamasınınEtkilerinin Karşılaştırılması," INTERNATIONAL JOURNAL OF EARLY CHILDHOOD SPECIAL EDUCATION , vol.7, no.2, pp.316-342, 2015
ODLUYURT, S. Et Al. 2015. Otizmli Çocuklara Doğrudan ve Video Modelle Birlikte Sunulan PECS UygulamasınınEtkilerinin Karşılaştırılması. INTERNATIONAL JOURNAL OF EARLY CHILDHOOD SPECIAL EDUCATION , vol.7, no.2 , 316-342.
ODLUYURT, S., DEĞİRMENCİ, H. D., Kapan, A., & İclal, A., (2015). Otizmli Çocuklara Doğrudan ve Video Modelle Birlikte Sunulan PECS UygulamasınınEtkilerinin Karşılaştırılması. INTERNATIONAL JOURNAL OF EARLY CHILDHOOD SPECIAL EDUCATION , vol.7, no.2, 316-342.
ODLUYURT, SERHAT Et Al. "Otizmli Çocuklara Doğrudan ve Video Modelle Birlikte Sunulan PECS UygulamasınınEtkilerinin Karşılaştırılması," INTERNATIONAL JOURNAL OF EARLY CHILDHOOD SPECIAL EDUCATION , vol.7, no.2, 316-342, 2015
ODLUYURT, SERHAT Et Al. "Otizmli Çocuklara Doğrudan ve Video Modelle Birlikte Sunulan PECS UygulamasınınEtkilerinin Karşılaştırılması." INTERNATIONAL JOURNAL OF EARLY CHILDHOOD SPECIAL EDUCATION , vol.7, no.2, pp.316-342, 2015
ODLUYURT, S. Et Al. (2015) . "Otizmli Çocuklara Doğrudan ve Video Modelle Birlikte Sunulan PECS UygulamasınınEtkilerinin Karşılaştırılması." INTERNATIONAL JOURNAL OF EARLY CHILDHOOD SPECIAL EDUCATION , vol.7, no.2, pp.316-342.
@article{article, author={SERHAT ODLUYURT Et Al. }, title={Otizmli Çocuklara Doğrudan ve Video Modelle Birlikte Sunulan PECS UygulamasınınEtkilerinin Karşılaştırılması}, journal={INTERNATIONAL JOURNAL OF EARLY CHILDHOOD SPECIAL EDUCATION}, year=2015, pages={316-342} }