M. H. ERGÜVEN Et Al. , "TURİSTİK ÜRÜN ÇEŞİTLENDİRME BAĞLAMINDA HİBRİTTURİZM GLAMPİNG ÖRNEĞİ," The Journal of Academic Social Science Studies , pp.255-265, 2015
ERGÜVEN, M. H. Et Al. 2015. TURİSTİK ÜRÜN ÇEŞİTLENDİRME BAĞLAMINDA HİBRİTTURİZM GLAMPİNG ÖRNEĞİ. The Journal of Academic Social Science Studies , 255-265.
ERGÜVEN, M. H., YILMAZ, A., & KUTLU, D., (2015). TURİSTİK ÜRÜN ÇEŞİTLENDİRME BAĞLAMINDA HİBRİTTURİZM GLAMPİNG ÖRNEĞİ. The Journal of Academic Social Science Studies , 255-265.
ERGÜVEN, MEHMET, AYSEL KAYA, And DERYA KUTLU. "TURİSTİK ÜRÜN ÇEŞİTLENDİRME BAĞLAMINDA HİBRİTTURİZM GLAMPİNG ÖRNEĞİ," The Journal of Academic Social Science Studies , 255-265, 2015
ERGÜVEN, MEHMET H. Et Al. "TURİSTİK ÜRÜN ÇEŞİTLENDİRME BAĞLAMINDA HİBRİTTURİZM GLAMPİNG ÖRNEĞİ." The Journal of Academic Social Science Studies , pp.255-265, 2015
ERGÜVEN, M. H. YILMAZ, A. And KUTLU, D. (2015) . "TURİSTİK ÜRÜN ÇEŞİTLENDİRME BAĞLAMINDA HİBRİTTURİZM GLAMPİNG ÖRNEĞİ." The Journal of Academic Social Science Studies , pp.255-265.
@article{article, author={MEHMET HAN ERGÜVEN Et Al. }, title={TURİSTİK ÜRÜN ÇEŞİTLENDİRME BAĞLAMINDA HİBRİTTURİZM GLAMPİNG ÖRNEĞİ}, journal={The Journal of Academic Social Science Studies}, year=2015, pages={255-265} }