N. SEVİM And E. EROĞLU HALL, "Consumer Trust Impact on Online Shopping Intent," İnternet Uygulamaları ve Yönetimi Dergisi , vol.5, no.2, pp.19-28, 2014
SEVİM, N. And EROĞLU HALL, E. 2014. Consumer Trust Impact on Online Shopping Intent. İnternet Uygulamaları ve Yönetimi Dergisi , vol.5, no.2 , 19-28.
SEVİM, N., & EROĞLU HALL, E., (2014). Consumer Trust Impact on Online Shopping Intent. İnternet Uygulamaları ve Yönetimi Dergisi , vol.5, no.2, 19-28.
SEVİM, NURDAN, And ELİF EROĞLU HALL. "Consumer Trust Impact on Online Shopping Intent," İnternet Uygulamaları ve Yönetimi Dergisi , vol.5, no.2, 19-28, 2014
SEVİM, NURDAN And EROĞLU HALL, ELİF E. . "Consumer Trust Impact on Online Shopping Intent." İnternet Uygulamaları ve Yönetimi Dergisi , vol.5, no.2, pp.19-28, 2014
SEVİM, N. And EROĞLU HALL, E. (2014) . "Consumer Trust Impact on Online Shopping Intent." İnternet Uygulamaları ve Yönetimi Dergisi , vol.5, no.2, pp.19-28.
@article{article, author={NURDAN SEVİM And author={ELİF EROĞLU HALL}, title={Consumer Trust Impact on Online Shopping Intent}, journal={İnternet Uygulamaları ve Yönetimi Dergisi}, year=2014, pages={19-28} }