Atıf Formatları
Sosyal Bilgiler Dersinde Öğrenci Merkezli Öğretim Yöntemlerinin Etkililiği: Bir Meta Analiz Çalışması
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

Ş. YAŞAR Et Al. , "Sosyal Bilgiler Dersinde Öğrenci Merkezli Öğretim Yöntemlerinin Etkililiği: Bir Meta Analiz Çalışması," 3. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , Gaziantep, Turkey, pp.14, 2014

YAŞAR, Ş. Et Al. 2014. Sosyal Bilgiler Dersinde Öğrenci Merkezli Öğretim Yöntemlerinin Etkililiği: Bir Meta Analiz Çalışması. 3. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , (Gaziantep, Turkey), 14.

YAŞAR, Ş., ÇENGELCİ, T., GÖZ, N. L., & GÜRDOĞAN BAYIR, Ö., (2014). Sosyal Bilgiler Dersinde Öğrenci Merkezli Öğretim Yöntemlerinin Etkililiği: Bir Meta Analiz Çalışması . 3. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi (pp.14). Gaziantep, Turkey

YAŞAR, ŞEFİK Et Al. "Sosyal Bilgiler Dersinde Öğrenci Merkezli Öğretim Yöntemlerinin Etkililiği: Bir Meta Analiz Çalışması," 3. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Gaziantep, Turkey, 2014

YAŞAR, ŞEFİK Et Al. "Sosyal Bilgiler Dersinde Öğrenci Merkezli Öğretim Yöntemlerinin Etkililiği: Bir Meta Analiz Çalışması." 3. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , Gaziantep, Turkey, pp.14, 2014

YAŞAR, Ş. Et Al. (2014) . "Sosyal Bilgiler Dersinde Öğrenci Merkezli Öğretim Yöntemlerinin Etkililiği: Bir Meta Analiz Çalışması." 3. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , Gaziantep, Turkey, p.14.

@conferencepaper{conferencepaper, author={ŞEFİK YAŞAR Et Al. }, title={Sosyal Bilgiler Dersinde Öğrenci Merkezli Öğretim Yöntemlerinin Etkililiği: Bir Meta Analiz Çalışması}, congress name={3. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi}, city={Gaziantep}, country={Turkey}, year={2014}, pages={14} }