Atıf Formatları
Attributions and Perception of Success in Online Learning: Causal Dimensionality of Distance Language Learners
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

A. TAŞKIRAN, "Attributions and Perception of Success in Online Learning: Causal Dimensionality of Distance Language Learners," Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.19, no.3, pp.827-844, 2022

TAŞKIRAN, A. 2022. Attributions and Perception of Success in Online Learning: Causal Dimensionality of Distance Language Learners. Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.19, no.3 , 827-844.

TAŞKIRAN, A., (2022). Attributions and Perception of Success in Online Learning: Causal Dimensionality of Distance Language Learners. Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.19, no.3, 827-844.

TAŞKIRAN, AYŞE. "Attributions and Perception of Success in Online Learning: Causal Dimensionality of Distance Language Learners," Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.19, no.3, 827-844, 2022

TAŞKIRAN, AYŞE. "Attributions and Perception of Success in Online Learning: Causal Dimensionality of Distance Language Learners." Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.19, no.3, pp.827-844, 2022

TAŞKIRAN, A. (2022) . "Attributions and Perception of Success in Online Learning: Causal Dimensionality of Distance Language Learners." Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.19, no.3, pp.827-844.

@article{article, author={AYŞE TAŞKIRAN}, title={Attributions and Perception of Success in Online Learning: Causal Dimensionality of Distance Language Learners}, journal={Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2022, pages={827-844} }