F. Z. ÖZATA, "Dijital Çağ ve Tüketici Davranışına Etkileri," In Tüketici Davranışları , Anadolu Üniversitesi, Açıköğretim Fakültesi Yayınları, 2016, pp.170-197.
ÖZATA, F. Z. Dijital Çağ ve Tüketici Davranışına Etkileri. 2016. In Tüketici Davranışları , Anadolu Üniversitesi, Açıköğretim Fakültesi Yayınları, 170-197.
ÖZATA, F. Z., (2016). Dijital Çağ ve Tüketici Davranışına Etkileri. Tüketici Davranışları (pp.170-197), Anadolu Üniversitesi, Açıköğretim Fakültesi Yayınları.
ÖZATA, FATMA. "Dijital Çağ ve Tüketici Davranışına Etkileri." In Tüketici Davranışları , 170-197. Anadolu Üniversitesi, Açıköğretim Fakültesi Yayınları, 2016
ÖZATA, FATMA Z. . "Dijital Çağ ve Tüketici Davranışına Etkileri." Tüketici Davranışları , Anadolu Üniversitesi, Açıköğretim Fakültesi Yayınları, 2016, pp.170-197.
ÖZATA, F. Z. (2016) "Dijital Çağ ve Tüketici Davranışına Etkileri", Tüketici Davranışları . Anadolu Üniversitesi, Açıköğretim Fakültesi Yayınları.
@bookchapter{bookchapter, author ={FATMA ZEYNEP ÖZATA}, chaptertitle={Dijital Çağ ve Tüketici Davranışına Etkileri}, booktitle={ Tüketici Davranışları}, publisher={Anadolu Üniversitesi, Açıköğretim Fakültesi Yayınları}, city={},year={2016} }