N. ÇINAR, "Yeni Medya Ortamında Reklamcılığın Dönüşümü," In Reklam Kampanya Analizi , Eskişehir: Anadolu Üniversitesi Açıköğretim yayını, 2016, pp.166-187.
ÇINAR, N. Yeni Medya Ortamında Reklamcılığın Dönüşümü. 2016. In Reklam Kampanya Analizi , Anadolu Üniversitesi Açıköğretim yayını, Eskişehir, 166-187.
ÇINAR, N., (2016). Yeni Medya Ortamında Reklamcılığın Dönüşümü. Reklam Kampanya Analizi (pp.166-187), Eskişehir: Anadolu Üniversitesi Açıköğretim yayını.
ÇINAR, NAİM. "Yeni Medya Ortamında Reklamcılığın Dönüşümü." In Reklam Kampanya Analizi , 166-187. Eskişehir: Anadolu Üniversitesi Açıköğretim yayını, 2016
ÇINAR, NAİM. "Yeni Medya Ortamında Reklamcılığın Dönüşümü." Reklam Kampanya Analizi , Anadolu Üniversitesi Açıköğretim yayını, 2016, pp.166-187.
ÇINAR, N. (2016) "Yeni Medya Ortamında Reklamcılığın Dönüşümü", Reklam Kampanya Analizi . Eskişehir: Anadolu Üniversitesi Açıköğretim yayını.
@bookchapter{bookchapter, author ={NAİM ÇINAR}, chaptertitle={Yeni Medya Ortamında Reklamcılığın Dönüşümü}, booktitle={ Reklam Kampanya Analizi}, publisher={Anadolu Üniversitesi Açıköğretim yayını}, city={Eskişehir},year={2016} }