M. OYMAN And S. ÖZER, "Pandemi Döneminde Değişen Tüketici Davranışlarının Anlaşılması Üzerine Kavramsal Bir Değerlendirme," In Pandemi Döneminde Reklam, Medya ve Tüketici , Detay Yayıncılık, 2021, pp.51-72.
OYMAN, M. And ÖZER, S. Pandemi Döneminde Değişen Tüketici Davranışlarının Anlaşılması Üzerine Kavramsal Bir Değerlendirme. 2021. In Pandemi Döneminde Reklam, Medya ve Tüketici , Detay Yayıncılık, 51-72.
OYMAN, M., & ÖZER, S., (2021). Pandemi Döneminde Değişen Tüketici Davranışlarının Anlaşılması Üzerine Kavramsal Bir Değerlendirme. Pandemi Döneminde Reklam, Medya ve Tüketici (pp.51-72), Detay Yayıncılık.
OYMAN, MİNE, And SERHAT ÖZER. "Pandemi Döneminde Değişen Tüketici Davranışlarının Anlaşılması Üzerine Kavramsal Bir Değerlendirme." In Pandemi Döneminde Reklam, Medya ve Tüketici , 51-72. Detay Yayıncılık, 2021
OYMAN, MİNE And ÖZER, SERHAT. "Pandemi Döneminde Değişen Tüketici Davranışlarının Anlaşılması Üzerine Kavramsal Bir Değerlendirme." Pandemi Döneminde Reklam, Medya ve Tüketici , Detay Yayıncılık, 2021, pp.51-72.
OYMAN, M. And ÖZER, S. (2021) "Pandemi Döneminde Değişen Tüketici Davranışlarının Anlaşılması Üzerine Kavramsal Bir Değerlendirme", Pandemi Döneminde Reklam, Medya ve Tüketici . Detay Yayıncılık.
@bookchapter{bookchapter, author ={MİNE OYMAN And author ={SERHAT ÖZER}, chaptertitle={Pandemi Döneminde Değişen Tüketici Davranışlarının Anlaşılması Üzerine Kavramsal Bir Değerlendirme}, booktitle={ Pandemi Döneminde Reklam, Medya ve Tüketici}, publisher={Detay Yayıncılık}, city={},year={2021} }