Atıf Formatları
Franszıca Bölümü Öğrencilerinin Okuma Stratejilerini Kullanma Durumları ve bu Stratejilerle Okuduğunu Anlama Arasındaki İlişki
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

C. AYDOĞU, "Franszıca Bölümü Öğrencilerinin Okuma Stratejilerini Kullanma Durumları ve bu Stratejilerle Okuduğunu Anlama Arasındaki İlişki," International Conference On Interdisciplinary Research In Education , Milan, Italy, 2014

AYDOĞU, C. 2014. Franszıca Bölümü Öğrencilerinin Okuma Stratejilerini Kullanma Durumları ve bu Stratejilerle Okuduğunu Anlama Arasındaki İlişki. International Conference On Interdisciplinary Research In Education , (Milan, Italy).

AYDOĞU, C., (2014). Franszıca Bölümü Öğrencilerinin Okuma Stratejilerini Kullanma Durumları ve bu Stratejilerle Okuduğunu Anlama Arasındaki İlişki . International Conference On Interdisciplinary Research In Education, Milan, Italy

AYDOĞU, CİHAN. "Franszıca Bölümü Öğrencilerinin Okuma Stratejilerini Kullanma Durumları ve bu Stratejilerle Okuduğunu Anlama Arasındaki İlişki," International Conference On Interdisciplinary Research In Education, Milan, Italy, 2014

AYDOĞU, CİHAN. "Franszıca Bölümü Öğrencilerinin Okuma Stratejilerini Kullanma Durumları ve bu Stratejilerle Okuduğunu Anlama Arasındaki İlişki." International Conference On Interdisciplinary Research In Education , Milan, Italy, 2014

AYDOĞU, C. (2014) . "Franszıca Bölümü Öğrencilerinin Okuma Stratejilerini Kullanma Durumları ve bu Stratejilerle Okuduğunu Anlama Arasındaki İlişki." International Conference On Interdisciplinary Research In Education , Milan, Italy.

@conferencepaper{conferencepaper, author={CİHAN AYDOĞU}, title={Franszıca Bölümü Öğrencilerinin Okuma Stratejilerini Kullanma Durumları ve bu Stratejilerle Okuduğunu Anlama Arasındaki İlişki}, congress name={International Conference On Interdisciplinary Research In Education}, city={Milan}, country={Italy}, year={2014}}