Atıf Formatları
Sınıf Öğretmeni Adaylarına Göre 4 4 4 Biçimindeki Yapılanmanın Okuma Yazma Öğretimine Etkileri
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

Ş. D. BELET And E. YAŞAR, "Sınıf Öğretmeni Adaylarına Göre 4 4 4 Biçimindeki Yapılanmanın Okuma Yazma Öğretimine Etkileri," JOURNAL OF TURKISH STUDIES , vol.10, no.11, pp.275-292, 2015

BELET, Ş. D. And YAŞAR, E. 2015. Sınıf Öğretmeni Adaylarına Göre 4 4 4 Biçimindeki Yapılanmanın Okuma Yazma Öğretimine Etkileri. JOURNAL OF TURKISH STUDIES , vol.10, no.11 , 275-292.

BELET, Ş. D., & YAŞAR, E., (2015). Sınıf Öğretmeni Adaylarına Göre 4 4 4 Biçimindeki Yapılanmanın Okuma Yazma Öğretimine Etkileri. JOURNAL OF TURKISH STUDIES , vol.10, no.11, 275-292.

BELET, ŞERİFE, And ECMEL YAŞAR. "Sınıf Öğretmeni Adaylarına Göre 4 4 4 Biçimindeki Yapılanmanın Okuma Yazma Öğretimine Etkileri," JOURNAL OF TURKISH STUDIES , vol.10, no.11, 275-292, 2015

BELET, ŞERİFE D. And YAŞAR, ECMEL. "Sınıf Öğretmeni Adaylarına Göre 4 4 4 Biçimindeki Yapılanmanın Okuma Yazma Öğretimine Etkileri." JOURNAL OF TURKISH STUDIES , vol.10, no.11, pp.275-292, 2015

BELET, Ş. D. And YAŞAR, E. (2015) . "Sınıf Öğretmeni Adaylarına Göre 4 4 4 Biçimindeki Yapılanmanın Okuma Yazma Öğretimine Etkileri." JOURNAL OF TURKISH STUDIES , vol.10, no.11, pp.275-292.

@article{article, author={ŞERİFE DİLEK BOYACI And author={ECMEL YAŞAR}, title={Sınıf Öğretmeni Adaylarına Göre 4 4 4 Biçimindeki Yapılanmanın Okuma Yazma Öğretimine Etkileri}, journal={JOURNAL OF TURKISH STUDIES}, year=2015, pages={275-292} }