Atıf Formatları
Açık ve uzaktan öğrenmenin tercih edilme nedenlerinin belirlenmesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

M. FIRAT, "Açık ve uzaktan öğrenmenin tercih edilme nedenlerinin belirlenmesi," Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi , vol.2, no.4, pp.158-168, 2016

FIRAT, M. 2016. Açık ve uzaktan öğrenmenin tercih edilme nedenlerinin belirlenmesi. Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi , vol.2, no.4 , 158-168.

FIRAT, M., (2016). Açık ve uzaktan öğrenmenin tercih edilme nedenlerinin belirlenmesi. Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi , vol.2, no.4, 158-168.

FIRAT, MEHMET. "Açık ve uzaktan öğrenmenin tercih edilme nedenlerinin belirlenmesi," Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi , vol.2, no.4, 158-168, 2016

FIRAT, MEHMET. "Açık ve uzaktan öğrenmenin tercih edilme nedenlerinin belirlenmesi." Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi , vol.2, no.4, pp.158-168, 2016

FIRAT, M. (2016) . "Açık ve uzaktan öğrenmenin tercih edilme nedenlerinin belirlenmesi." Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi , vol.2, no.4, pp.158-168.

@article{article, author={MEHMET FIRAT}, title={Açık ve uzaktan öğrenmenin tercih edilme nedenlerinin belirlenmesi}, journal={Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi}, year=2016, pages={158-168} }