Atıf Formatları
Ortaokul 5.Sınıf Öğrencilerinin Sınıflandırılmış Okuduğunu Anlama Beceri Düzeyleri Arasındaki İlişki
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

T. TEMUR, "Ortaokul 5.Sınıf Öğrencilerinin Sınıflandırılmış Okuduğunu Anlama Beceri Düzeyleri Arasındaki İlişki," International Congress of Education and Science , Antalya, Turkey, pp.123-132, 2022

TEMUR, T. 2022. Ortaokul 5.Sınıf Öğrencilerinin Sınıflandırılmış Okuduğunu Anlama Beceri Düzeyleri Arasındaki İlişki. International Congress of Education and Science , (Antalya, Turkey), 123-132.

TEMUR, T., (2022). Ortaokul 5.Sınıf Öğrencilerinin Sınıflandırılmış Okuduğunu Anlama Beceri Düzeyleri Arasındaki İlişki . International Congress of Education and Science (pp.123-132). Antalya, Turkey

TEMUR, TURAN. "Ortaokul 5.Sınıf Öğrencilerinin Sınıflandırılmış Okuduğunu Anlama Beceri Düzeyleri Arasındaki İlişki," International Congress of Education and Science, Antalya, Turkey, 2022

TEMUR, TURAN. "Ortaokul 5.Sınıf Öğrencilerinin Sınıflandırılmış Okuduğunu Anlama Beceri Düzeyleri Arasındaki İlişki." International Congress of Education and Science , Antalya, Turkey, pp.123-132, 2022

TEMUR, T. (2022) . "Ortaokul 5.Sınıf Öğrencilerinin Sınıflandırılmış Okuduğunu Anlama Beceri Düzeyleri Arasındaki İlişki." International Congress of Education and Science , Antalya, Turkey, pp.123-132.

@conferencepaper{conferencepaper, author={TURAN TEMUR}, title={Ortaokul 5.Sınıf Öğrencilerinin Sınıflandırılmış Okuduğunu Anlama Beceri Düzeyleri Arasındaki İlişki}, congress name={International Congress of Education and Science}, city={Antalya}, country={Turkey}, year={2022}, pages={123-132} }