M. ALTUNOĞLU, "Kimlik in Tüketici Tercihlerine Etkisi Disiplinlerarası Bir Diyalog," Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi , vol.1, no.2, pp.53-64, 2009
ALTUNOĞLU, M. 2009. Kimlik in Tüketici Tercihlerine Etkisi Disiplinlerarası Bir Diyalog. Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi , vol.1, no.2 , 53-64.
ALTUNOĞLU, M., (2009). Kimlik in Tüketici Tercihlerine Etkisi Disiplinlerarası Bir Diyalog. Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi , vol.1, no.2, 53-64.
ALTUNOĞLU, MUSTAFA. "Kimlik in Tüketici Tercihlerine Etkisi Disiplinlerarası Bir Diyalog," Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi , vol.1, no.2, 53-64, 2009
ALTUNOĞLU, MUSTAFA. "Kimlik in Tüketici Tercihlerine Etkisi Disiplinlerarası Bir Diyalog." Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi , vol.1, no.2, pp.53-64, 2009
ALTUNOĞLU, M. (2009) . "Kimlik in Tüketici Tercihlerine Etkisi Disiplinlerarası Bir Diyalog." Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi , vol.1, no.2, pp.53-64.
@article{article, author={MUSTAFA ALTUNOĞLU}, title={Kimlik in Tüketici Tercihlerine Etkisi Disiplinlerarası Bir Diyalog}, journal={Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi}, year=2009, pages={53-64} }