Atıf Formatları
Kimlik in Tüketici Tercihlerine Etkisi Disiplinlerarası Bir Diyalog
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

M. ALTUNOĞLU, "Kimlik in Tüketici Tercihlerine Etkisi Disiplinlerarası Bir Diyalog," Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi , vol.1, no.2, pp.53-64, 2009

ALTUNOĞLU, M. 2009. Kimlik in Tüketici Tercihlerine Etkisi Disiplinlerarası Bir Diyalog. Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi , vol.1, no.2 , 53-64.

ALTUNOĞLU, M., (2009). Kimlik in Tüketici Tercihlerine Etkisi Disiplinlerarası Bir Diyalog. Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi , vol.1, no.2, 53-64.

ALTUNOĞLU, MUSTAFA. "Kimlik in Tüketici Tercihlerine Etkisi Disiplinlerarası Bir Diyalog," Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi , vol.1, no.2, 53-64, 2009

ALTUNOĞLU, MUSTAFA. "Kimlik in Tüketici Tercihlerine Etkisi Disiplinlerarası Bir Diyalog." Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi , vol.1, no.2, pp.53-64, 2009

ALTUNOĞLU, M. (2009) . "Kimlik in Tüketici Tercihlerine Etkisi Disiplinlerarası Bir Diyalog." Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi , vol.1, no.2, pp.53-64.

@article{article, author={MUSTAFA ALTUNOĞLU}, title={Kimlik in Tüketici Tercihlerine Etkisi Disiplinlerarası Bir Diyalog}, journal={Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi}, year=2009, pages={53-64} }