Atıf Formatları
Kullanıcı Tanıklığı ve Uzman Tanıklığı Reklamlarına Yönelik Tutumların Karşılaştırılması
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

E. GÜLMEZ, "Kullanıcı Tanıklığı ve Uzman Tanıklığı Reklamlarına Yönelik Tutumların Karşılaştırılması," Karadeniz Teknik Üniversitesi İletişim Araştırmaları Dergisi , vol.3, no.12, pp.120-137, 2016

GÜLMEZ, E. 2016. Kullanıcı Tanıklığı ve Uzman Tanıklığı Reklamlarına Yönelik Tutumların Karşılaştırılması. Karadeniz Teknik Üniversitesi İletişim Araştırmaları Dergisi , vol.3, no.12 , 120-137.

GÜLMEZ, E., (2016). Kullanıcı Tanıklığı ve Uzman Tanıklığı Reklamlarına Yönelik Tutumların Karşılaştırılması. Karadeniz Teknik Üniversitesi İletişim Araştırmaları Dergisi , vol.3, no.12, 120-137.

GÜLMEZ, EMRAH. "Kullanıcı Tanıklığı ve Uzman Tanıklığı Reklamlarına Yönelik Tutumların Karşılaştırılması," Karadeniz Teknik Üniversitesi İletişim Araştırmaları Dergisi , vol.3, no.12, 120-137, 2016

GÜLMEZ, EMRAH. "Kullanıcı Tanıklığı ve Uzman Tanıklığı Reklamlarına Yönelik Tutumların Karşılaştırılması." Karadeniz Teknik Üniversitesi İletişim Araştırmaları Dergisi , vol.3, no.12, pp.120-137, 2016

GÜLMEZ, E. (2016) . "Kullanıcı Tanıklığı ve Uzman Tanıklığı Reklamlarına Yönelik Tutumların Karşılaştırılması." Karadeniz Teknik Üniversitesi İletişim Araştırmaları Dergisi , vol.3, no.12, pp.120-137.

@article{article, author={EMRAH GÜLMEZ}, title={Kullanıcı Tanıklığı ve Uzman Tanıklığı Reklamlarına Yönelik Tutumların Karşılaştırılması}, journal={Karadeniz Teknik Üniversitesi İletişim Araştırmaları Dergisi}, year=2016, pages={120-137} }