B. AYDIN And B. Z. ERDOĞAN, "Restoranların Kurumsal Sosyal Sorumluluk Faaliyetlerinin Müşteri Bağlılığına Etkisi," Turizm Akademik Dergisi , vol.3, no.1, pp.11-27, 2016
AYDIN, B. And ERDOĞAN, B. Z. 2016. Restoranların Kurumsal Sosyal Sorumluluk Faaliyetlerinin Müşteri Bağlılığına Etkisi. Turizm Akademik Dergisi , vol.3, no.1 , 11-27.
AYDIN, B., & ERDOĞAN, B. Z., (2016). Restoranların Kurumsal Sosyal Sorumluluk Faaliyetlerinin Müşteri Bağlılığına Etkisi. Turizm Akademik Dergisi , vol.3, no.1, 11-27.
AYDIN, BÜLENT, And BAYRAM ZAFER ERDOĞAN. "Restoranların Kurumsal Sosyal Sorumluluk Faaliyetlerinin Müşteri Bağlılığına Etkisi," Turizm Akademik Dergisi , vol.3, no.1, 11-27, 2016
AYDIN, BÜLENT And ERDOĞAN, BAYRAM Z. . "Restoranların Kurumsal Sosyal Sorumluluk Faaliyetlerinin Müşteri Bağlılığına Etkisi." Turizm Akademik Dergisi , vol.3, no.1, pp.11-27, 2016
AYDIN, B. And ERDOĞAN, B. Z. (2016) . "Restoranların Kurumsal Sosyal Sorumluluk Faaliyetlerinin Müşteri Bağlılığına Etkisi." Turizm Akademik Dergisi , vol.3, no.1, pp.11-27.
@article{article, author={BÜLENT AYDIN And author={BAYRAM ZAFER ERDOĞAN}, title={Restoranların Kurumsal Sosyal Sorumluluk Faaliyetlerinin Müşteri Bağlılığına Etkisi}, journal={Turizm Akademik Dergisi}, year=2016, pages={11-27} }