Y. BOZKURT And M. OYMAN, "Oyun ya da Reklam Genç Oyuncular Eğlence İçerikli Oyun Reklamlari Nasil Algiliyor," Akademik Bakış , no.58, pp.519-538, 2016
BOZKURT, Y. And OYMAN, M. 2016. Oyun ya da Reklam Genç Oyuncular Eğlence İçerikli Oyun Reklamlari Nasil Algiliyor. Akademik Bakış , no.58 , 519-538.
BOZKURT, Y., & OYMAN, M., (2016). Oyun ya da Reklam Genç Oyuncular Eğlence İçerikli Oyun Reklamlari Nasil Algiliyor. Akademik Bakış , no.58, 519-538.
BOZKURT, YASEMİN, And MİNE OYMAN. "Oyun ya da Reklam Genç Oyuncular Eğlence İçerikli Oyun Reklamlari Nasil Algiliyor," Akademik Bakış , no.58, 519-538, 2016
BOZKURT, YASEMİN And OYMAN, MİNE. "Oyun ya da Reklam Genç Oyuncular Eğlence İçerikli Oyun Reklamlari Nasil Algiliyor." Akademik Bakış , no.58, pp.519-538, 2016
BOZKURT, Y. And OYMAN, M. (2016) . "Oyun ya da Reklam Genç Oyuncular Eğlence İçerikli Oyun Reklamlari Nasil Algiliyor." Akademik Bakış , no.58, pp.519-538.
@article{article, author={YASEMİN BOZKURT And author={MİNE OYMAN}, title={Oyun ya da Reklam Genç Oyuncular Eğlence İçerikli Oyun Reklamlari Nasil Algiliyor}, journal={Akademik Bakış}, year=2016, pages={519-538} }