A. ONAY, "Erkekliği Yeniden Düşünmek: Değişim ve Reklamlar," In Küresel ve Yerel Bakış Açısıyla Sosyal Bilimler Araştırmaları , SRA Strategic Researchers Academy, 2018, pp.141-156.
ONAY, A. Erkekliği Yeniden Düşünmek: Değişim ve Reklamlar. 2018. In Küresel ve Yerel Bakış Açısıyla Sosyal Bilimler Araştırmaları , SRA Strategic Researchers Academy, 141-156.
ONAY, A., (2018). Erkekliği Yeniden Düşünmek: Değişim ve Reklamlar. Küresel ve Yerel Bakış Açısıyla Sosyal Bilimler Araştırmaları (pp.141-156), SRA Strategic Researchers Academy.
ONAY, ATILIM. "Erkekliği Yeniden Düşünmek: Değişim ve Reklamlar." In Küresel ve Yerel Bakış Açısıyla Sosyal Bilimler Araştırmaları , 141-156. SRA Strategic Researchers Academy, 2018
ONAY, ATILIM. "Erkekliği Yeniden Düşünmek: Değişim ve Reklamlar." Küresel ve Yerel Bakış Açısıyla Sosyal Bilimler Araştırmaları , SRA Strategic Researchers Academy, 2018, pp.141-156.
ONAY, A. (2018) "Erkekliği Yeniden Düşünmek: Değişim ve Reklamlar", Küresel ve Yerel Bakış Açısıyla Sosyal Bilimler Araştırmaları . SRA Strategic Researchers Academy.
@bookchapter{bookchapter, author ={ATILIM ONAY}, chaptertitle={Erkekliği Yeniden Düşünmek: Değişim ve Reklamlar}, booktitle={ Küresel ve Yerel Bakış Açısıyla Sosyal Bilimler Araştırmaları}, publisher={SRA Strategic Researchers Academy}, city={},year={2018} }