R. A. YILMAZ, "Reklamın Etkisini Ölçmede Kullanılan Modeller," Pİ (Pazarlama ve İletişim Kültürü) Dergisi , vol.2, no.2, pp.42-48, 2002
YILMAZ, R. A. 2002. Reklamın Etkisini Ölçmede Kullanılan Modeller. Pİ (Pazarlama ve İletişim Kültürü) Dergisi , vol.2, no.2 , 42-48.
YILMAZ, R. A., (2002). Reklamın Etkisini Ölçmede Kullanılan Modeller. Pİ (Pazarlama ve İletişim Kültürü) Dergisi , vol.2, no.2, 42-48.
YILMAZ, RASİME. "Reklamın Etkisini Ölçmede Kullanılan Modeller," Pİ (Pazarlama ve İletişim Kültürü) Dergisi , vol.2, no.2, 42-48, 2002
YILMAZ, RASİME A. . "Reklamın Etkisini Ölçmede Kullanılan Modeller." Pİ (Pazarlama ve İletişim Kültürü) Dergisi , vol.2, no.2, pp.42-48, 2002
YILMAZ, R. A. (2002) . "Reklamın Etkisini Ölçmede Kullanılan Modeller." Pİ (Pazarlama ve İletişim Kültürü) Dergisi , vol.2, no.2, pp.42-48.
@article{article, author={RASİME AYHAN YILMAZ}, title={Reklamın Etkisini Ölçmede Kullanılan Modeller}, journal={Pİ (Pazarlama ve İletişim Kültürü) Dergisi}, year=2002, pages={42-48} }