Atıf Formatları
TikTok'taki reklam ve sponsorlu içeriklerin satın alma niyeti üzerindeki rolü: Sosyo-demografik değişkenler özelinde bir inceleme
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

Y. Z. C. UĞURHAN And İ. H. YAŞAR, "TikTok'taki reklam ve sponsorlu içeriklerin satın alma niyeti üzerindeki rolü: Sosyo-demografik değişkenler özelinde bir inceleme," Abant Sosyal Bilimler Dergisi , vol.21, no.2, pp.243-269, 2021

UĞURHAN, Y. Z. C. And YAŞAR, İ. H. 2021. TikTok'taki reklam ve sponsorlu içeriklerin satın alma niyeti üzerindeki rolü: Sosyo-demografik değişkenler özelinde bir inceleme. Abant Sosyal Bilimler Dergisi , vol.21, no.2 , 243-269.

UĞURHAN, Y. Z. C., & YAŞAR, İ. H., (2021). TikTok'taki reklam ve sponsorlu içeriklerin satın alma niyeti üzerindeki rolü: Sosyo-demografik değişkenler özelinde bir inceleme. Abant Sosyal Bilimler Dergisi , vol.21, no.2, 243-269.

UĞURHAN, YUSUF, And İBRAHİM HALİL YAŞAR. "TikTok'taki reklam ve sponsorlu içeriklerin satın alma niyeti üzerindeki rolü: Sosyo-demografik değişkenler özelinde bir inceleme," Abant Sosyal Bilimler Dergisi , vol.21, no.2, 243-269, 2021

UĞURHAN, YUSUF Z. And YAŞAR, İBRAHİM H. . "TikTok'taki reklam ve sponsorlu içeriklerin satın alma niyeti üzerindeki rolü: Sosyo-demografik değişkenler özelinde bir inceleme." Abant Sosyal Bilimler Dergisi , vol.21, no.2, pp.243-269, 2021

UĞURHAN, Y. Z. C. And YAŞAR, İ. H. (2021) . "TikTok'taki reklam ve sponsorlu içeriklerin satın alma niyeti üzerindeki rolü: Sosyo-demografik değişkenler özelinde bir inceleme." Abant Sosyal Bilimler Dergisi , vol.21, no.2, pp.243-269.

@article{article, author={YUSUF ZAFER CAN UĞURHAN And author={İBRAHİM HALİL YAŞAR}, title={TikTok'taki reklam ve sponsorlu içeriklerin satın alma niyeti üzerindeki rolü: Sosyo-demografik değişkenler özelinde bir inceleme}, journal={Abant Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2021, pages={243-269} }