S. D. Erişti Et Al. , "Sanat Eleştirisi İçerikli Derslerin Atölye Uygulama Sürecine Yansımasına İlişkin Öğrenci ve Öğretim Elemanı Görüşleri," Sanat Eğitimi Dergisi-SED , vol.9, no.2, pp.97-115, 2021
Erişti, S. D. Et Al. 2021. Sanat Eleştirisi İçerikli Derslerin Atölye Uygulama Sürecine Yansımasına İlişkin Öğrenci ve Öğretim Elemanı Görüşleri. Sanat Eğitimi Dergisi-SED , vol.9, no.2 , 97-115.
Erişti, S. D., Coşkun, N., & Arslan, R., (2021). Sanat Eleştirisi İçerikli Derslerin Atölye Uygulama Sürecine Yansımasına İlişkin Öğrenci ve Öğretim Elemanı Görüşleri. Sanat Eğitimi Dergisi-SED , vol.9, no.2, 97-115.
Erişti, SUZAN, NECLA COŞKUN, And Rıdvan Arslan. "Sanat Eleştirisi İçerikli Derslerin Atölye Uygulama Sürecine Yansımasına İlişkin Öğrenci ve Öğretim Elemanı Görüşleri," Sanat Eğitimi Dergisi-SED , vol.9, no.2, 97-115, 2021
Erişti, SUZAN D. Et Al. "Sanat Eleştirisi İçerikli Derslerin Atölye Uygulama Sürecine Yansımasına İlişkin Öğrenci ve Öğretim Elemanı Görüşleri." Sanat Eğitimi Dergisi-SED , vol.9, no.2, pp.97-115, 2021
Erişti, S. D. Coşkun, N. And Arslan, R. (2021) . "Sanat Eleştirisi İçerikli Derslerin Atölye Uygulama Sürecine Yansımasına İlişkin Öğrenci ve Öğretim Elemanı Görüşleri." Sanat Eğitimi Dergisi-SED , vol.9, no.2, pp.97-115.
@article{article, author={SUZAN DUYGU ERİŞTİ Et Al. }, title={Sanat Eleştirisi İçerikli Derslerin Atölye Uygulama Sürecine Yansımasına İlişkin Öğrenci ve Öğretim Elemanı Görüşleri}, journal={Sanat Eğitimi Dergisi-SED}, year=2021, pages={97-115} }