S. D. ERİŞTİ Et Al. , "Sanat Eleştirisi İçerikli Derslerin Atölye Uygulama Sürecine Yansımasına İlişkin Öğrenci ve Öğretim Elemanı Görüşleri," Sanat Eğitimi Dergisi-SED , vol.9, no.2, pp.97-115, 2021
ERİŞTİ, S. D. Et Al. 2021. Sanat Eleştirisi İçerikli Derslerin Atölye Uygulama Sürecine Yansımasına İlişkin Öğrenci ve Öğretim Elemanı Görüşleri. Sanat Eğitimi Dergisi-SED , vol.9, no.2 , 97-115.
ERİŞTİ, S. D., COŞKUN, N., & ARSLAN, R., (2021). Sanat Eleştirisi İçerikli Derslerin Atölye Uygulama Sürecine Yansımasına İlişkin Öğrenci ve Öğretim Elemanı Görüşleri. Sanat Eğitimi Dergisi-SED , vol.9, no.2, 97-115.
ERİŞTİ, SUZAN, NECLA COŞKUN, And RIDVAN ARSLAN. "Sanat Eleştirisi İçerikli Derslerin Atölye Uygulama Sürecine Yansımasına İlişkin Öğrenci ve Öğretim Elemanı Görüşleri," Sanat Eğitimi Dergisi-SED , vol.9, no.2, 97-115, 2021
ERİŞTİ, SUZAN D. Et Al. "Sanat Eleştirisi İçerikli Derslerin Atölye Uygulama Sürecine Yansımasına İlişkin Öğrenci ve Öğretim Elemanı Görüşleri." Sanat Eğitimi Dergisi-SED , vol.9, no.2, pp.97-115, 2021
ERİŞTİ, S. D. COŞKUN, N. And ARSLAN, R. (2021) . "Sanat Eleştirisi İçerikli Derslerin Atölye Uygulama Sürecine Yansımasına İlişkin Öğrenci ve Öğretim Elemanı Görüşleri." Sanat Eğitimi Dergisi-SED , vol.9, no.2, pp.97-115.
@article{article, author={SUZAN DUYGU ERİŞTİ Et Al. }, title={Sanat Eleştirisi İçerikli Derslerin Atölye Uygulama Sürecine Yansımasına İlişkin Öğrenci ve Öğretim Elemanı Görüşleri}, journal={Sanat Eğitimi Dergisi-SED}, year=2021, pages={97-115} }