Atıf Formatları
Reklamdaki Kaynak Çekiciliğinin ve Uzmanlığın Tüketici Algısına Etkileri
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

G. M. ATAR, "Reklamdaki Kaynak Çekiciliğinin ve Uzmanlığın Tüketici Algısına Etkileri ," 9. Uluslararası Bilimsel Çalışmalar Kongresi (UBCAK) , 2022

ATAR, G. M. 2022. Reklamdaki Kaynak Çekiciliğinin ve Uzmanlığın Tüketici Algısına Etkileri . 9. Uluslararası Bilimsel Çalışmalar Kongresi (UBCAK) .

ATAR, G. M., (2022). Reklamdaki Kaynak Çekiciliğinin ve Uzmanlığın Tüketici Algısına Etkileri . 9. Uluslararası Bilimsel Çalışmalar Kongresi (UBCAK)

ATAR, GÜNAY. "Reklamdaki Kaynak Çekiciliğinin ve Uzmanlığın Tüketici Algısına Etkileri ," 9. Uluslararası Bilimsel Çalışmalar Kongresi (UBCAK), 2022

ATAR, GÜNAY M. . "Reklamdaki Kaynak Çekiciliğinin ve Uzmanlığın Tüketici Algısına Etkileri ." 9. Uluslararası Bilimsel Çalışmalar Kongresi (UBCAK) , 2022

ATAR, G. M. (2022) . "Reklamdaki Kaynak Çekiciliğinin ve Uzmanlığın Tüketici Algısına Etkileri ." 9. Uluslararası Bilimsel Çalışmalar Kongresi (UBCAK) .

@conferencepaper{conferencepaper, author={GÜNAY MOTİF ATAR}, title={Reklamdaki Kaynak Çekiciliğinin ve Uzmanlığın Tüketici Algısına Etkileri }, congress name={9. Uluslararası Bilimsel Çalışmalar Kongresi (UBCAK)}, city={}, country={}, year={2022}}