G. M. Atar, "Reklamcılığa Nörobilimsel Bir Yaklaşım: İknanın Nörobilimi," In İkna Odaklı Reklam , İstanbul: Kriter Yayınevi, 2022, pp.67-89.
Atar, G. M. Reklamcılığa Nörobilimsel Bir Yaklaşım: İknanın Nörobilimi. 2022. In İkna Odaklı Reklam , Kriter Yayınevi, İstanbul, 67-89.
Atar, G. M., (2022). Reklamcılığa Nörobilimsel Bir Yaklaşım: İknanın Nörobilimi. İkna Odaklı Reklam (pp.67-89), İstanbul: Kriter Yayınevi.
Atar, GÜNAY. "Reklamcılığa Nörobilimsel Bir Yaklaşım: İknanın Nörobilimi." In İkna Odaklı Reklam , 67-89. İstanbul: Kriter Yayınevi, 2022
Atar, GÜNAY M. . "Reklamcılığa Nörobilimsel Bir Yaklaşım: İknanın Nörobilimi." İkna Odaklı Reklam , Kriter Yayınevi, 2022, pp.67-89.
Atar, G. M. (2022) "Reklamcılığa Nörobilimsel Bir Yaklaşım: İknanın Nörobilimi", İkna Odaklı Reklam . İstanbul: Kriter Yayınevi.
@bookchapter{bookchapter, author ={GÜNAY MOTİF ATAR}, chaptertitle={Reklamcılığa Nörobilimsel Bir Yaklaşım: İknanın Nörobilimi}, booktitle={ İkna Odaklı Reklam}, publisher={Kriter Yayınevi}, city={İstanbul},year={2022} }