N. PARPUCU And S. ERDOĞAN, "Okul öncesi öğretmenlerinin sınıf uygulamalarında matematik dilini kullanma sıklıkları ile pedagojik matematik içerik bilgileri arasındaki ilişki," Erken Çocukluk Çalışmaları Dergisi , vol.1, no.1, pp.19-32, 2017
PARPUCU, N. And ERDOĞAN, S. 2017. Okul öncesi öğretmenlerinin sınıf uygulamalarında matematik dilini kullanma sıklıkları ile pedagojik matematik içerik bilgileri arasındaki ilişki. Erken Çocukluk Çalışmaları Dergisi , vol.1, no.1 , 19-32.
PARPUCU, N., & ERDOĞAN, S., (2017). Okul öncesi öğretmenlerinin sınıf uygulamalarında matematik dilini kullanma sıklıkları ile pedagojik matematik içerik bilgileri arasındaki ilişki. Erken Çocukluk Çalışmaları Dergisi , vol.1, no.1, 19-32.
PARPUCU, NURBANU, And SERAP ERDOĞAN. "Okul öncesi öğretmenlerinin sınıf uygulamalarında matematik dilini kullanma sıklıkları ile pedagojik matematik içerik bilgileri arasındaki ilişki," Erken Çocukluk Çalışmaları Dergisi , vol.1, no.1, 19-32, 2017
PARPUCU, NURBANU And ERDOĞAN, SERAP. "Okul öncesi öğretmenlerinin sınıf uygulamalarında matematik dilini kullanma sıklıkları ile pedagojik matematik içerik bilgileri arasındaki ilişki." Erken Çocukluk Çalışmaları Dergisi , vol.1, no.1, pp.19-32, 2017
PARPUCU, N. And ERDOĞAN, S. (2017) . "Okul öncesi öğretmenlerinin sınıf uygulamalarında matematik dilini kullanma sıklıkları ile pedagojik matematik içerik bilgileri arasındaki ilişki." Erken Çocukluk Çalışmaları Dergisi , vol.1, no.1, pp.19-32.
@article{article, author={NURBANU PARPUCU And author={SERAP ERDOĞAN}, title={Okul öncesi öğretmenlerinin sınıf uygulamalarında matematik dilini kullanma sıklıkları ile pedagojik matematik içerik bilgileri arasındaki ilişki}, journal={Erken Çocukluk Çalışmaları Dergisi}, year=2017, pages={19-32} }