G. M. Atar, "Pazarlamada Duygusal Bir Yaklaşım: Nöropazarlama," In İletişim Araştırmalarında Farklı Bakış Açıları , Ankara: Detay Yayıncılık, 2019, pp.77-117.
Atar, G. M. Pazarlamada Duygusal Bir Yaklaşım: Nöropazarlama. 2019. In İletişim Araştırmalarında Farklı Bakış Açıları , Detay Yayıncılık, Ankara, 77-117.
Atar, G. M., (2019). Pazarlamada Duygusal Bir Yaklaşım: Nöropazarlama. İletişim Araştırmalarında Farklı Bakış Açıları (pp.77-117), Ankara: Detay Yayıncılık.
Atar, GÜNAY. "Pazarlamada Duygusal Bir Yaklaşım: Nöropazarlama." In İletişim Araştırmalarında Farklı Bakış Açıları , 77-117. Ankara: Detay Yayıncılık, 2019
Atar, GÜNAY M. . "Pazarlamada Duygusal Bir Yaklaşım: Nöropazarlama." İletişim Araştırmalarında Farklı Bakış Açıları , Detay Yayıncılık, 2019, pp.77-117.
Atar, G. M. (2019) "Pazarlamada Duygusal Bir Yaklaşım: Nöropazarlama", İletişim Araştırmalarında Farklı Bakış Açıları . Ankara: Detay Yayıncılık.
@bookchapter{bookchapter, author ={GÜNAY MOTİF ATAR}, chaptertitle={Pazarlamada Duygusal Bir Yaklaşım: Nöropazarlama}, booktitle={ İletişim Araştırmalarında Farklı Bakış Açıları}, publisher={Detay Yayıncılık}, city={Ankara},year={2019} }