Atıf Formatları
İşitme Kayıplı Çocuklara Temel Toplama İşleminin Öğretiminde Somut-Yarı Somut-Soyut Öğretim Stratejisinin Etkililiği
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

H. İ. YILDIRIM And S. KAYA, "İşitme Kayıplı Çocuklara Temel Toplama İşleminin Öğretiminde Somut-Yarı Somut-Soyut Öğretim Stratejisinin Etkililiği," 34. Ulusal Özel Eğitim Kongresi , Turkey, 2024

YILDIRIM, H. İ. And KAYA, S. 2024. İşitme Kayıplı Çocuklara Temel Toplama İşleminin Öğretiminde Somut-Yarı Somut-Soyut Öğretim Stratejisinin Etkililiği. 34. Ulusal Özel Eğitim Kongresi , (Turkey).

YILDIRIM, H. İ., & KAYA, S., (2024). İşitme Kayıplı Çocuklara Temel Toplama İşleminin Öğretiminde Somut-Yarı Somut-Soyut Öğretim Stratejisinin Etkililiği . 34. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Turkey

YILDIRIM, HALİL, And SULTAN KAYA. "İşitme Kayıplı Çocuklara Temel Toplama İşleminin Öğretiminde Somut-Yarı Somut-Soyut Öğretim Stratejisinin Etkililiği," 34. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Turkey, 2024

YILDIRIM, HALİL İ. And KAYA, SULTAN. "İşitme Kayıplı Çocuklara Temel Toplama İşleminin Öğretiminde Somut-Yarı Somut-Soyut Öğretim Stratejisinin Etkililiği." 34. Ulusal Özel Eğitim Kongresi , Turkey, 2024

YILDIRIM, H. İ. And KAYA, S. (2024) . "İşitme Kayıplı Çocuklara Temel Toplama İşleminin Öğretiminde Somut-Yarı Somut-Soyut Öğretim Stratejisinin Etkililiği." 34. Ulusal Özel Eğitim Kongresi , Turkey.

@conferencepaper{conferencepaper, author={HALİL İBRAHİM YILDIRIM And author={SULTAN KAYA}, title={İşitme Kayıplı Çocuklara Temel Toplama İşleminin Öğretiminde Somut-Yarı Somut-Soyut Öğretim Stratejisinin Etkililiği}, congress name={34. Ulusal Özel Eğitim Kongresi}, city={}, country={Turkey}, year={2024}}