T. P. BATUM And N. F. ERSOY, "B2B PAZARLAMA İLETİŞİMİNDE SOSYAL MEDYA KULLANIMI: TÜRK İŞLETMELER ÜZERİNE KEŞİFSEL BİR ÇALIŞMA," İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.18, no.2, pp.139-151, 2016
BATUM, T. P. And ERSOY, N. F. 2016. B2B PAZARLAMA İLETİŞİMİNDE SOSYAL MEDYA KULLANIMI: TÜRK İŞLETMELER ÜZERİNE KEŞİFSEL BİR ÇALIŞMA. İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.18, no.2 , 139-151.
BATUM, T. P., & ERSOY, N. F., (2016). B2B PAZARLAMA İLETİŞİMİNDE SOSYAL MEDYA KULLANIMI: TÜRK İŞLETMELER ÜZERİNE KEŞİFSEL BİR ÇALIŞMA. İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.18, no.2, 139-151.
BATUM, TAHSİN, And NEZİHE FİGEN ERSOY ARCA. "B2B PAZARLAMA İLETİŞİMİNDE SOSYAL MEDYA KULLANIMI: TÜRK İŞLETMELER ÜZERİNE KEŞİFSEL BİR ÇALIŞMA," İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.18, no.2, 139-151, 2016
BATUM, TAHSİN P. And ERSOY, NEZİHE F. . "B2B PAZARLAMA İLETİŞİMİNDE SOSYAL MEDYA KULLANIMI: TÜRK İŞLETMELER ÜZERİNE KEŞİFSEL BİR ÇALIŞMA." İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.18, no.2, pp.139-151, 2016
BATUM, T. P. And ERSOY, N. F. (2016) . "B2B PAZARLAMA İLETİŞİMİNDE SOSYAL MEDYA KULLANIMI: TÜRK İŞLETMELER ÜZERİNE KEŞİFSEL BİR ÇALIŞMA." İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.18, no.2, pp.139-151.
@article{article, author={TAHSİN PERÇİN BATUM And author={NEZİHE FİGEN ERSOY ARCA}, title={B2B PAZARLAMA İLETİŞİMİNDE SOSYAL MEDYA KULLANIMI: TÜRK İŞLETMELER ÜZERİNE KEŞİFSEL BİR ÇALIŞMA}, journal={İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi}, year=2016, pages={139-151} }