G. İNCE Et Al. , "OSB Olan Bireylere İşitsel-Görsel Koşullu Ayırt Etme Öğretimine İlişkin Karşılaştırma Araştırmalarının İncelenmesi," Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.37, no.3, pp.923-948, 2024
İNCE, G. Et Al. 2024. OSB Olan Bireylere İşitsel-Görsel Koşullu Ayırt Etme Öğretimine İlişkin Karşılaştırma Araştırmalarının İncelenmesi. Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.37, no.3 , 923-948.
İNCE, G., Köse, H., & GÜNER, N., (2024). OSB Olan Bireylere İşitsel-Görsel Koşullu Ayırt Etme Öğretimine İlişkin Karşılaştırma Araştırmalarının İncelenmesi. Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.37, no.3, 923-948.
İNCE, GÖKHAN, Hasan Köse, And NEVİN GÜNER. "OSB Olan Bireylere İşitsel-Görsel Koşullu Ayırt Etme Öğretimine İlişkin Karşılaştırma Araştırmalarının İncelenmesi," Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.37, no.3, 923-948, 2024
İNCE, GÖKHAN Et Al. "OSB Olan Bireylere İşitsel-Görsel Koşullu Ayırt Etme Öğretimine İlişkin Karşılaştırma Araştırmalarının İncelenmesi." Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.37, no.3, pp.923-948, 2024
İNCE, G. Köse, H. And GÜNER, N. (2024) . "OSB Olan Bireylere İşitsel-Görsel Koşullu Ayırt Etme Öğretimine İlişkin Karşılaştırma Araştırmalarının İncelenmesi." Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.37, no.3, pp.923-948.
@article{article, author={GÖKHAN İNCE Et Al. }, title={OSB Olan Bireylere İşitsel-Görsel Koşullu Ayırt Etme Öğretimine İlişkin Karşılaştırma Araştırmalarının İncelenmesi}, journal={Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2024, pages={923-948} }