R. A. YILMAZ, "Tüketim Kültüründe İki Sunum Biçim: Reklam ve Moda," İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , pp.285-292, 1998
YILMAZ, R. A. 1998. Tüketim Kültüründe İki Sunum Biçim: Reklam ve Moda. İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , 285-292.
YILMAZ, R. A., (1998). Tüketim Kültüründe İki Sunum Biçim: Reklam ve Moda. İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , 285-292.
YILMAZ, RASİME. "Tüketim Kültüründe İki Sunum Biçim: Reklam ve Moda," İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , 285-292, 1998
YILMAZ, RASİME A. . "Tüketim Kültüründe İki Sunum Biçim: Reklam ve Moda." İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , pp.285-292, 1998
YILMAZ, R. A. (1998) . "Tüketim Kültüründe İki Sunum Biçim: Reklam ve Moda." İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , pp.285-292.
@article{article, author={RASİME AYHAN YILMAZ}, title={Tüketim Kültüründe İki Sunum Biçim: Reklam ve Moda}, journal={İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi}, year=1998, pages={285-292} }