Ç. H. ÖZEL, "Tüketici Davranışının Pazarlamadaki Yeri Ve Önemi," In Tüketici Davranışı , Eskişehir: Açıköğretim Fakültesi Yayınları, 2016, pp.32-51.
ÖZEL, Ç. H. Tüketici Davranışının Pazarlamadaki Yeri Ve Önemi. 2016. In Tüketici Davranışı , Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Eskişehir, 32-51.
ÖZEL, Ç. H., (2016). Tüketici Davranışının Pazarlamadaki Yeri Ve Önemi. Tüketici Davranışı (pp.32-51), Eskişehir: Açıköğretim Fakültesi Yayınları.
ÖZEL, ÇAĞIL. "Tüketici Davranışının Pazarlamadaki Yeri Ve Önemi." In Tüketici Davranışı , 32-51. Eskişehir: Açıköğretim Fakültesi Yayınları, 2016
ÖZEL, ÇAĞIL H. . "Tüketici Davranışının Pazarlamadaki Yeri Ve Önemi." Tüketici Davranışı , Açıköğretim Fakültesi Yayınları, 2016, pp.32-51.
ÖZEL, Ç. H. (2016) "Tüketici Davranışının Pazarlamadaki Yeri Ve Önemi", Tüketici Davranışı . Eskişehir: Açıköğretim Fakültesi Yayınları.
@bookchapter{bookchapter, author ={ÇAĞIL HALE ÖZEL}, chaptertitle={Tüketici Davranışının Pazarlamadaki Yeri Ve Önemi}, booktitle={ Tüketici Davranışı}, publisher={Açıköğretim Fakültesi Yayınları}, city={Eskişehir},year={2016} }