Atıf Formatları
Otizm spektrum bozukluğu olan okulöncesi çocuklarda ortamlar arası geçişlerdeki problem davranışların azaltılmasında videoyla model olmanın etkililiği.
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

E. SANAL ÇALIK And Y. ERGENEKON, "Otizm spektrum bozukluğu olan okulöncesi çocuklarda ortamlar arası geçişlerdeki problem davranışların azaltılmasında videoyla model olmanın etkililiği.," 28. Ulusal Özel Eğitim Kongresi , Turkey, 2018

SANAL ÇALIK, E. And ERGENEKON, Y. 2018. Otizm spektrum bozukluğu olan okulöncesi çocuklarda ortamlar arası geçişlerdeki problem davranışların azaltılmasında videoyla model olmanın etkililiği.. 28. Ulusal Özel Eğitim Kongresi , (Turkey).

SANAL ÇALIK, E., & ERGENEKON, Y., (2018). Otizm spektrum bozukluğu olan okulöncesi çocuklarda ortamlar arası geçişlerdeki problem davranışların azaltılmasında videoyla model olmanın etkililiği. . 28. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Turkey

SANAL ÇALIK, ELİF, And YASEMİN ERGENEKON. "Otizm spektrum bozukluğu olan okulöncesi çocuklarda ortamlar arası geçişlerdeki problem davranışların azaltılmasında videoyla model olmanın etkililiği.," 28. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Turkey, 2018

SANAL ÇALIK, ELİF S. And ERGENEKON, YASEMİN. "Otizm spektrum bozukluğu olan okulöncesi çocuklarda ortamlar arası geçişlerdeki problem davranışların azaltılmasında videoyla model olmanın etkililiği.." 28. Ulusal Özel Eğitim Kongresi , Turkey, 2018

SANAL ÇALIK, E. And ERGENEKON, Y. (2018) . "Otizm spektrum bozukluğu olan okulöncesi çocuklarda ortamlar arası geçişlerdeki problem davranışların azaltılmasında videoyla model olmanın etkililiği.." 28. Ulusal Özel Eğitim Kongresi , Turkey.

@conferencepaper{conferencepaper, author={ELİF SANAL ÇALIK And author={YASEMİN ERGENEKON}, title={Otizm spektrum bozukluğu olan okulöncesi çocuklarda ortamlar arası geçişlerdeki problem davranışların azaltılmasında videoyla model olmanın etkililiği.}, congress name={28. Ulusal Özel Eğitim Kongresi}, city={}, country={Turkey}, year={2018}}