T. ÇENGELCİ KÖSE And S. BURSA, "Okuma Halkası Yönteminin Öğretmen Adaylarının İletişim Becerilerine Etkisi," 17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu (USOS) , Ankara, Turkey, pp.461-462, 2018
ÇENGELCİ KÖSE, T. And BURSA, S. 2018. Okuma Halkası Yönteminin Öğretmen Adaylarının İletişim Becerilerine Etkisi. 17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu (USOS) , (Ankara, Turkey), 461-462.
ÇENGELCİ KÖSE, T., & BURSA, S., (2018). Okuma Halkası Yönteminin Öğretmen Adaylarının İletişim Becerilerine Etkisi . 17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu (USOS) (pp.461-462). Ankara, Turkey
ÇENGELCİ KÖSE, TUBA, And SERCAN BURSA. "Okuma Halkası Yönteminin Öğretmen Adaylarının İletişim Becerilerine Etkisi," 17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu (USOS), Ankara, Turkey, 2018
ÇENGELCİ KÖSE, TUBA Ç. And BURSA, SERCAN. "Okuma Halkası Yönteminin Öğretmen Adaylarının İletişim Becerilerine Etkisi." 17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu (USOS) , Ankara, Turkey, pp.461-462, 2018
ÇENGELCİ KÖSE, T. And BURSA, S. (2018) . "Okuma Halkası Yönteminin Öğretmen Adaylarının İletişim Becerilerine Etkisi." 17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu (USOS) , Ankara, Turkey, pp.461-462.
@conferencepaper{conferencepaper, author={TUBA ÇENGELCİ KÖSE And author={SERCAN BURSA}, title={Okuma Halkası Yönteminin Öğretmen Adaylarının İletişim Becerilerine Etkisi}, congress name={17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu (USOS)}, city={Ankara}, country={Turkey}, year={2018}, pages={461-462} }