Atıf Formatları
Teknolojik Ürün Satın Alımında Ergen Etkisi: Tersine Toplumsallaşma
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

E. EROĞLU HALL. Teknolojik Ürün Satın Alımında Ergen Etkisi: Tersine Toplumsallaşma. : Nisan2018, pp.0

EROĞLU HALL, E. 2018. Teknolojik Ürün Satın Alımında Ergen Etkisi: Tersine Toplumsallaşma . Nisan.

EROĞLU HALL, E., (2018). Teknolojik Ürün Satın Alımında Ergen Etkisi: Tersine Toplumsallaşma . : Nisan.

EROĞLU HALL, ELİF. Teknolojik Ürün Satın Alımında Ergen Etkisi: Tersine Toplumsallaşma : Nisan, 2018

EROĞLU HALL, ELİF E. . Teknolojik Ürün Satın Alımında Ergen Etkisi: Tersine Toplumsallaşma . Nisan, 2018.

EROĞLU HALL, E. (2018) Teknolojik Ürün Satın Alımında Ergen Etkisi: Tersine Toplumsallaşma . 1st edn. : Nisan.

@book{book, author={ELİF EROĞLU HALL}, title={Teknolojik Ürün Satın Alımında Ergen Etkisi: Tersine Toplumsallaşma}, publisher={Nisan}, year={2018} }