E. ZIVALI BİLGİN Et Al. , "Yöresel Ürünlerde Anlam Karmaşasının Giderilmesi: “Kuymak” Ve “Muhlama” Örneği," International Travel and Tourism Dynamics: Overtourism , Ankara, Turkey, 2020
ZIVALI BİLGİN, E. Et Al. 2020. Yöresel Ürünlerde Anlam Karmaşasının Giderilmesi: “Kuymak” Ve “Muhlama” Örneği. International Travel and Tourism Dynamics: Overtourism , (Ankara, Turkey).
ZIVALI BİLGİN, E., BEYAZKAYA, T., & BEYTER, N., (2020). Yöresel Ürünlerde Anlam Karmaşasının Giderilmesi: “Kuymak” Ve “Muhlama” Örneği . International Travel and Tourism Dynamics: Overtourism, Ankara, Turkey
ZIVALI BİLGİN, ESRA, TUĞBA BEYAZKAYA, And NURTEN BEYTER. "Yöresel Ürünlerde Anlam Karmaşasının Giderilmesi: “Kuymak” Ve “Muhlama” Örneği," International Travel and Tourism Dynamics: Overtourism, Ankara, Turkey, 2020
ZIVALI BİLGİN, ESRA Z. Et Al. "Yöresel Ürünlerde Anlam Karmaşasının Giderilmesi: “Kuymak” Ve “Muhlama” Örneği." International Travel and Tourism Dynamics: Overtourism , Ankara, Turkey, 2020
ZIVALI BİLGİN, E. BEYAZKAYA, T. And BEYTER, N. (2020) . "Yöresel Ürünlerde Anlam Karmaşasının Giderilmesi: “Kuymak” Ve “Muhlama” Örneği." International Travel and Tourism Dynamics: Overtourism , Ankara, Turkey.
@conferencepaper{conferencepaper, author={ESRA ZIVALI BİLGİN Et Al. }, title={Yöresel Ürünlerde Anlam Karmaşasının Giderilmesi: “Kuymak” Ve “Muhlama” Örneği}, congress name={International Travel and Tourism Dynamics: Overtourism}, city={Ankara}, country={Turkey}, year={2020}}