A. GÜNDOĞAN And M. GÜLTEKİN, "Hayat bilgisi dersinde otantik görev temelli öğrenme ortamlarının öğrencilerin derse yönelik tutumlarına ve öğrenme süreçlerine yansıması.," 26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi , 2017
GÜNDOĞAN, A. And GÜLTEKİN, M. 2017. Hayat bilgisi dersinde otantik görev temelli öğrenme ortamlarının öğrencilerin derse yönelik tutumlarına ve öğrenme süreçlerine yansıması.. 26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi .
GÜNDOĞAN, A., & GÜLTEKİN, M., (2017). Hayat bilgisi dersinde otantik görev temelli öğrenme ortamlarının öğrencilerin derse yönelik tutumlarına ve öğrenme süreçlerine yansıması. . 26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi
GÜNDOĞAN, ASLI, And MEHMET GÜLTEKİN. "Hayat bilgisi dersinde otantik görev temelli öğrenme ortamlarının öğrencilerin derse yönelik tutumlarına ve öğrenme süreçlerine yansıması.," 26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 2017
GÜNDOĞAN, ASLI And GÜLTEKİN, MEHMET. "Hayat bilgisi dersinde otantik görev temelli öğrenme ortamlarının öğrencilerin derse yönelik tutumlarına ve öğrenme süreçlerine yansıması.." 26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi , 2017
GÜNDOĞAN, A. And GÜLTEKİN, M. (2017) . "Hayat bilgisi dersinde otantik görev temelli öğrenme ortamlarının öğrencilerin derse yönelik tutumlarına ve öğrenme süreçlerine yansıması.." 26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi .
@conferencepaper{conferencepaper, author={ASLI GÜNDOĞAN And author={MEHMET GÜLTEKİN}, title={Hayat bilgisi dersinde otantik görev temelli öğrenme ortamlarının öğrencilerin derse yönelik tutumlarına ve öğrenme süreçlerine yansıması.}, congress name={26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi}, city={}, country={}, year={2017}}