Atıf Formatları
Dijital Dönüşüm Çağında Yeni Nesil Reklamcılık ve Marka İletişimi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

G. ŞENER And E. GÜLMEZ, "Sürdürülebilirlik, Marka İletişimi ve Reklamcılık," In Dijital Dönüşüm Çağında Yeni Nesil Reklamcılık ve Marka İletişimi , Konya: NEU Press, 2024, pp.295-328.

ŞENER, G. And GÜLMEZ, E. Sürdürülebilirlik, Marka İletişimi ve Reklamcılık. 2024. In Dijital Dönüşüm Çağında Yeni Nesil Reklamcılık ve Marka İletişimi , NEU Press, Konya, 295-328.

ŞENER, G., & GÜLMEZ, E., (2024). Sürdürülebilirlik, Marka İletişimi ve Reklamcılık. Dijital Dönüşüm Çağında Yeni Nesil Reklamcılık ve Marka İletişimi (pp.295-328), Konya: NEU Press.

ŞENER, GÜLCAN, And EMRAH GÜLMEZ. "Sürdürülebilirlik, Marka İletişimi ve Reklamcılık." In Dijital Dönüşüm Çağında Yeni Nesil Reklamcılık ve Marka İletişimi , 295-328. Konya: NEU Press, 2024

ŞENER, GÜLCAN And GÜLMEZ, EMRAH. "Sürdürülebilirlik, Marka İletişimi ve Reklamcılık." Dijital Dönüşüm Çağında Yeni Nesil Reklamcılık ve Marka İletişimi , NEU Press, 2024, pp.295-328.

ŞENER, G. And GÜLMEZ, E. (2024) "Sürdürülebilirlik, Marka İletişimi ve Reklamcılık", Dijital Dönüşüm Çağında Yeni Nesil Reklamcılık ve Marka İletişimi . Konya: NEU Press.

@bookchapter{bookchapter, author ={GÜLCAN ŞENER And author ={EMRAH GÜLMEZ}, chaptertitle={Sürdürülebilirlik, Marka İletişimi ve Reklamcılık}, booktitle={ Dijital Dönüşüm Çağında Yeni Nesil Reklamcılık ve Marka İletişimi}, publisher={NEU Press}, city={Konya},year={2024} }