Atıf Formatları
Bir Eğitim Ortamı Olarak Müzeler Nasıl Olmalıdır? Sanat Eğitimi Ortamı Olarak Müzelerden Beklentiler
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

K. E. BOLAT, "Bir Eğitim Ortamı Olarak Müzeler Nasıl Olmalıdır? Sanat Eğitimi Ortamı Olarak Müzelerden Beklentiler," TURKISH STUDIES - EDUCATIONAL SCIENCES , vol.146, pp.2883-2910, 2019

BOLAT, K. E. 2019. Bir Eğitim Ortamı Olarak Müzeler Nasıl Olmalıdır? Sanat Eğitimi Ortamı Olarak Müzelerden Beklentiler. TURKISH STUDIES - EDUCATIONAL SCIENCES , vol.146 , 2883-2910.

BOLAT, K. E., (2019). Bir Eğitim Ortamı Olarak Müzeler Nasıl Olmalıdır? Sanat Eğitimi Ortamı Olarak Müzelerden Beklentiler. TURKISH STUDIES - EDUCATIONAL SCIENCES , vol.146, 2883-2910.

BOLAT, KİBAR. "Bir Eğitim Ortamı Olarak Müzeler Nasıl Olmalıdır? Sanat Eğitimi Ortamı Olarak Müzelerden Beklentiler," TURKISH STUDIES - EDUCATIONAL SCIENCES , vol.146, 2883-2910, 2019

BOLAT, KİBAR E. . "Bir Eğitim Ortamı Olarak Müzeler Nasıl Olmalıdır? Sanat Eğitimi Ortamı Olarak Müzelerden Beklentiler." TURKISH STUDIES - EDUCATIONAL SCIENCES , vol.146, pp.2883-2910, 2019

BOLAT, K. E. (2019) . "Bir Eğitim Ortamı Olarak Müzeler Nasıl Olmalıdır? Sanat Eğitimi Ortamı Olarak Müzelerden Beklentiler." TURKISH STUDIES - EDUCATIONAL SCIENCES , vol.146, pp.2883-2910.

@article{article, author={KİBAR EVREN BOLAT}, title={Bir Eğitim Ortamı Olarak Müzeler Nasıl Olmalıdır? Sanat Eğitimi Ortamı Olarak Müzelerden Beklentiler}, journal={TURKISH STUDIES - EDUCATIONAL SCIENCES}, year=2019, pages={2883-2910} }