N. Özer Canarslan, "Mobil Alışveriş Uygulamalarında Hizmet Kalitesinin Müşteri Bağlılığı Üzerindeki Etkisi," Communication Economics Organization (CEO) International Congress , Jakarta, Indonesia, pp.544-552, 2022
Özer Canarslan, N. 2022. Mobil Alışveriş Uygulamalarında Hizmet Kalitesinin Müşteri Bağlılığı Üzerindeki Etkisi. Communication Economics Organization (CEO) International Congress , (Jakarta, Indonesia), 544-552.
Özer Canarslan, N., (2022). Mobil Alışveriş Uygulamalarında Hizmet Kalitesinin Müşteri Bağlılığı Üzerindeki Etkisi . Communication Economics Organization (CEO) International Congress (pp.544-552). Jakarta, Indonesia
Özer Canarslan, NUR. "Mobil Alışveriş Uygulamalarında Hizmet Kalitesinin Müşteri Bağlılığı Üzerindeki Etkisi," Communication Economics Organization (CEO) International Congress, Jakarta, Indonesia, 2022
Özer Canarslan, NUR Ö. . "Mobil Alışveriş Uygulamalarında Hizmet Kalitesinin Müşteri Bağlılığı Üzerindeki Etkisi." Communication Economics Organization (CEO) International Congress , Jakarta, Indonesia, pp.544-552, 2022
Özer Canarslan, N. (2022) . "Mobil Alışveriş Uygulamalarında Hizmet Kalitesinin Müşteri Bağlılığı Üzerindeki Etkisi." Communication Economics Organization (CEO) International Congress , Jakarta, Indonesia, pp.544-552.
@conferencepaper{conferencepaper, author={NUR ÖZER CANARSLAN}, title={Mobil Alışveriş Uygulamalarında Hizmet Kalitesinin Müşteri Bağlılığı Üzerindeki Etkisi}, congress name={Communication Economics Organization (CEO) International Congress}, city={Jakarta}, country={Indonesia}, year={2022}, pages={544-552} }