S. D. Erişti And G. Urgun, "Görsel algı kuramlarına göre reklam içerikli tasarımların değerlendirilmesi Evaluation of advertisement design based on visual perception theories," Art-e Sanat Dergisi , vol.9, no.17, pp.313-342, 2016
Erişti, S. D. And Urgun, G. 2016. Görsel algı kuramlarına göre reklam içerikli tasarımların değerlendirilmesi Evaluation of advertisement design based on visual perception theories. Art-e Sanat Dergisi , vol.9, no.17 , 313-342.
Erişti, S. D., & Urgun, G., (2016). Görsel algı kuramlarına göre reklam içerikli tasarımların değerlendirilmesi Evaluation of advertisement design based on visual perception theories. Art-e Sanat Dergisi , vol.9, no.17, 313-342.
Erişti, SUZAN, And Görkem Urgun. "Görsel algı kuramlarına göre reklam içerikli tasarımların değerlendirilmesi Evaluation of advertisement design based on visual perception theories," Art-e Sanat Dergisi , vol.9, no.17, 313-342, 2016
Erişti, SUZAN D. And Urgun, Görkem. "Görsel algı kuramlarına göre reklam içerikli tasarımların değerlendirilmesi Evaluation of advertisement design based on visual perception theories." Art-e Sanat Dergisi , vol.9, no.17, pp.313-342, 2016
Erişti, S. D. And Urgun, G. (2016) . "Görsel algı kuramlarına göre reklam içerikli tasarımların değerlendirilmesi Evaluation of advertisement design based on visual perception theories." Art-e Sanat Dergisi , vol.9, no.17, pp.313-342.
@article{article, author={SUZAN DUYGU ERİŞTİ And author={Görkem Urgun}, title={Görsel algı kuramlarına göre reklam içerikli tasarımların değerlendirilmesi Evaluation of advertisement design based on visual perception theories}, journal={Art-e Sanat Dergisi}, year=2016, pages={313-342} }