H. ÇELİK And R. KOCAMAN, "Betimleyici Normların Çevrimiçi Perakende Mağazalarının Müşteriler Tarafından Kabulü Üzerindeki Etkileri," 15. Ulusal İşletmecilik Kongresi , İstanbul, Turkey, pp.186, 2016
ÇELİK, H. And KOCAMAN, R. 2016. Betimleyici Normların Çevrimiçi Perakende Mağazalarının Müşteriler Tarafından Kabulü Üzerindeki Etkileri. 15. Ulusal İşletmecilik Kongresi , (İstanbul, Turkey), 186.
ÇELİK, H., & KOCAMAN, R., (2016). Betimleyici Normların Çevrimiçi Perakende Mağazalarının Müşteriler Tarafından Kabulü Üzerindeki Etkileri . 15. Ulusal İşletmecilik Kongresi (pp.186). İstanbul, Turkey
ÇELİK, HAKAN, And RIDVAN KOCAMAN. "Betimleyici Normların Çevrimiçi Perakende Mağazalarının Müşteriler Tarafından Kabulü Üzerindeki Etkileri," 15. Ulusal İşletmecilik Kongresi, İstanbul, Turkey, 2016
ÇELİK, HAKAN And KOCAMAN, RIDVAN. "Betimleyici Normların Çevrimiçi Perakende Mağazalarının Müşteriler Tarafından Kabulü Üzerindeki Etkileri." 15. Ulusal İşletmecilik Kongresi , İstanbul, Turkey, pp.186, 2016
ÇELİK, H. And KOCAMAN, R. (2016) . "Betimleyici Normların Çevrimiçi Perakende Mağazalarının Müşteriler Tarafından Kabulü Üzerindeki Etkileri." 15. Ulusal İşletmecilik Kongresi , İstanbul, Turkey, p.186.
@conferencepaper{conferencepaper, author={HAKAN ÇELİK And author={RIDVAN KOCAMAN}, title={Betimleyici Normların Çevrimiçi Perakende Mağazalarının Müşteriler Tarafından Kabulü Üzerindeki Etkileri}, congress name={15. Ulusal İşletmecilik Kongresi}, city={İstanbul}, country={Turkey}, year={2016}, pages={186} }