A. ONAY And U. ERİŞ, "Biscolata Reklamındaki Yarı Çıplak Erkekleri İzleyen Erkeklere Dair Bir Alımlama Çalışması," Gümüşhane University E-Journal of Faculty of Communication , 2016
ONAY, A. And ERİŞ, U. 2016. Biscolata Reklamındaki Yarı Çıplak Erkekleri İzleyen Erkeklere Dair Bir Alımlama Çalışması. Gümüşhane University E-Journal of Faculty of Communication .
ONAY, A., & ERİŞ, U., (2016). Biscolata Reklamındaki Yarı Çıplak Erkekleri İzleyen Erkeklere Dair Bir Alımlama Çalışması. Gümüşhane University E-Journal of Faculty of Communication .
ONAY, ATILIM, And UFUK ERİŞ. "Biscolata Reklamındaki Yarı Çıplak Erkekleri İzleyen Erkeklere Dair Bir Alımlama Çalışması," Gümüşhane University E-Journal of Faculty of Communication , 2016
ONAY, ATILIM And ERİŞ, UFUK. "Biscolata Reklamındaki Yarı Çıplak Erkekleri İzleyen Erkeklere Dair Bir Alımlama Çalışması." Gümüşhane University E-Journal of Faculty of Communication , 2016
ONAY, A. And ERİŞ, U. (2016) . "Biscolata Reklamındaki Yarı Çıplak Erkekleri İzleyen Erkeklere Dair Bir Alımlama Çalışması." Gümüşhane University E-Journal of Faculty of Communication .
@article{article, author={ATILIM ONAY And author={UFUK ERİŞ}, title={Biscolata Reklamındaki Yarı Çıplak Erkekleri İzleyen Erkeklere Dair Bir Alımlama Çalışması}, journal={Gümüşhane University E-Journal of Faculty of Communication}, year=2016}