Atıf Formatları
Biscolata Reklamındaki Yarı Çıplak Erkekleri İzleyen Erkeklere Dair Bir Alımlama Çalışması
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

A. ONAY And U. ERİŞ, "Biscolata Reklamındaki Yarı Çıplak Erkekleri İzleyen Erkeklere Dair Bir Alımlama Çalışması," Gümüşhane University E-Journal of Faculty of Communication , 2016

ONAY, A. And ERİŞ, U. 2016. Biscolata Reklamındaki Yarı Çıplak Erkekleri İzleyen Erkeklere Dair Bir Alımlama Çalışması. Gümüşhane University E-Journal of Faculty of Communication .

ONAY, A., & ERİŞ, U., (2016). Biscolata Reklamındaki Yarı Çıplak Erkekleri İzleyen Erkeklere Dair Bir Alımlama Çalışması. Gümüşhane University E-Journal of Faculty of Communication .

ONAY, ATILIM, And UFUK ERİŞ. "Biscolata Reklamındaki Yarı Çıplak Erkekleri İzleyen Erkeklere Dair Bir Alımlama Çalışması," Gümüşhane University E-Journal of Faculty of Communication , 2016

ONAY, ATILIM And ERİŞ, UFUK. "Biscolata Reklamındaki Yarı Çıplak Erkekleri İzleyen Erkeklere Dair Bir Alımlama Çalışması." Gümüşhane University E-Journal of Faculty of Communication , 2016

ONAY, A. And ERİŞ, U. (2016) . "Biscolata Reklamındaki Yarı Çıplak Erkekleri İzleyen Erkeklere Dair Bir Alımlama Çalışması." Gümüşhane University E-Journal of Faculty of Communication .

@article{article, author={ATILIM ONAY And author={UFUK ERİŞ}, title={Biscolata Reklamındaki Yarı Çıplak Erkekleri İzleyen Erkeklere Dair Bir Alımlama Çalışması}, journal={Gümüşhane University E-Journal of Faculty of Communication}, year=2016}