Atıf Formatları
İşitme Engelli Öğrencilere Sosyal Bilgiler Öğretiminde Materyal Kullanımının Önemi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

E. AKAY And Ü. GİRGİN, "İşitme Engelli Öğrencilere Sosyal Bilgiler Öğretiminde Materyal Kullanımının Önemi," 24. Ulusal Özel Eğitim Kongresi , Edirne, Turkey, pp.92, 2014

AKAY, E. And GİRGİN, Ü. 2014. İşitme Engelli Öğrencilere Sosyal Bilgiler Öğretiminde Materyal Kullanımının Önemi. 24. Ulusal Özel Eğitim Kongresi , (Edirne, Turkey), 92.

AKAY, E., & GİRGİN, Ü., (2014). İşitme Engelli Öğrencilere Sosyal Bilgiler Öğretiminde Materyal Kullanımının Önemi . 24. Ulusal Özel Eğitim Kongresi (pp.92). Edirne, Turkey

AKAY, ELİF, And ÜMİT GİRGİN. "İşitme Engelli Öğrencilere Sosyal Bilgiler Öğretiminde Materyal Kullanımının Önemi," 24. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Edirne, Turkey, 2014

AKAY, ELİF And GİRGİN, ÜMİT. "İşitme Engelli Öğrencilere Sosyal Bilgiler Öğretiminde Materyal Kullanımının Önemi." 24. Ulusal Özel Eğitim Kongresi , Edirne, Turkey, pp.92, 2014

AKAY, E. And GİRGİN, Ü. (2014) . "İşitme Engelli Öğrencilere Sosyal Bilgiler Öğretiminde Materyal Kullanımının Önemi." 24. Ulusal Özel Eğitim Kongresi , Edirne, Turkey, p.92.

@conferencepaper{conferencepaper, author={ELİF AKAY And author={ÜMİT GİRGİN}, title={İşitme Engelli Öğrencilere Sosyal Bilgiler Öğretiminde Materyal Kullanımının Önemi}, congress name={24. Ulusal Özel Eğitim Kongresi}, city={Edirne}, country={Turkey}, year={2014}, pages={92} }