A. ARIKAN, "Proje Yaklaşımında Okul İkliminin Önemi: Dezavantajlı Çocuklarla Okul Öncesi Eğitimde Proje Uygulamalarına Yönelik Bir Değerlendirme," 7th International Congress of Research in Education , Çanakkale, Turkey, 2017
ARIKAN, A. 2017. Proje Yaklaşımında Okul İkliminin Önemi: Dezavantajlı Çocuklarla Okul Öncesi Eğitimde Proje Uygulamalarına Yönelik Bir Değerlendirme. 7th International Congress of Research in Education , (Çanakkale, Turkey).
ARIKAN, A., (2017). Proje Yaklaşımında Okul İkliminin Önemi: Dezavantajlı Çocuklarla Okul Öncesi Eğitimde Proje Uygulamalarına Yönelik Bir Değerlendirme . 7th International Congress of Research in Education, Çanakkale, Turkey
ARIKAN, ARZU. "Proje Yaklaşımında Okul İkliminin Önemi: Dezavantajlı Çocuklarla Okul Öncesi Eğitimde Proje Uygulamalarına Yönelik Bir Değerlendirme," 7th International Congress of Research in Education, Çanakkale, Turkey, 2017
ARIKAN, ARZU. "Proje Yaklaşımında Okul İkliminin Önemi: Dezavantajlı Çocuklarla Okul Öncesi Eğitimde Proje Uygulamalarına Yönelik Bir Değerlendirme." 7th International Congress of Research in Education , Çanakkale, Turkey, 2017
ARIKAN, A. (2017) . "Proje Yaklaşımında Okul İkliminin Önemi: Dezavantajlı Çocuklarla Okul Öncesi Eğitimde Proje Uygulamalarına Yönelik Bir Değerlendirme." 7th International Congress of Research in Education , Çanakkale, Turkey.
@conferencepaper{conferencepaper, author={ARZU ARIKAN}, title={Proje Yaklaşımında Okul İkliminin Önemi: Dezavantajlı Çocuklarla Okul Öncesi Eğitimde Proje Uygulamalarına Yönelik Bir Değerlendirme}, congress name={7th International Congress of Research in Education}, city={Çanakkale}, country={Turkey}, year={2017}}