Atıf Formatları
Proje Yaklaşımında Okul İkliminin Önemi: Dezavantajlı Çocuklarla Okul Öncesi Eğitimde Proje Uygulamalarına Yönelik Bir Değerlendirme
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

A. ARIKAN, "Proje Yaklaşımında Okul İkliminin Önemi: Dezavantajlı Çocuklarla Okul Öncesi Eğitimde Proje Uygulamalarına Yönelik Bir Değerlendirme," 7th International Congress of Research in Education , Çanakkale, Turkey, 2017

ARIKAN, A. 2017. Proje Yaklaşımında Okul İkliminin Önemi: Dezavantajlı Çocuklarla Okul Öncesi Eğitimde Proje Uygulamalarına Yönelik Bir Değerlendirme. 7th International Congress of Research in Education , (Çanakkale, Turkey).

ARIKAN, A., (2017). Proje Yaklaşımında Okul İkliminin Önemi: Dezavantajlı Çocuklarla Okul Öncesi Eğitimde Proje Uygulamalarına Yönelik Bir Değerlendirme . 7th International Congress of Research in Education, Çanakkale, Turkey

ARIKAN, ARZU. "Proje Yaklaşımında Okul İkliminin Önemi: Dezavantajlı Çocuklarla Okul Öncesi Eğitimde Proje Uygulamalarına Yönelik Bir Değerlendirme," 7th International Congress of Research in Education, Çanakkale, Turkey, 2017

ARIKAN, ARZU. "Proje Yaklaşımında Okul İkliminin Önemi: Dezavantajlı Çocuklarla Okul Öncesi Eğitimde Proje Uygulamalarına Yönelik Bir Değerlendirme." 7th International Congress of Research in Education , Çanakkale, Turkey, 2017

ARIKAN, A. (2017) . "Proje Yaklaşımında Okul İkliminin Önemi: Dezavantajlı Çocuklarla Okul Öncesi Eğitimde Proje Uygulamalarına Yönelik Bir Değerlendirme." 7th International Congress of Research in Education , Çanakkale, Turkey.

@conferencepaper{conferencepaper, author={ARZU ARIKAN}, title={Proje Yaklaşımında Okul İkliminin Önemi: Dezavantajlı Çocuklarla Okul Öncesi Eğitimde Proje Uygulamalarına Yönelik Bir Değerlendirme}, congress name={7th International Congress of Research in Education}, city={Çanakkale}, country={Turkey}, year={2017}}